Autor | Subiectul: Body lift 50 mm |
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Sper sa nu ma injure lumea ca am deschis subiect nou pe tema asta. Am citit in partea "ailalta" despre inaltare dar tot as mai vrea sa-mi fie foarte clare niste aspecte. Asadar pentru siguranta vreau sa va mai intreb una-alta. 1) Ii cumpar un bodylift cotetului si am inteles ca dupa montare, o sa apara diferenta de 5 cm intre bare si caroserie de exemplu, diferenta care, banuiesc ca se vede cam nasol. Voi ce ati pus acolo ca "distantier" sa nu se mai vada? Intrebarea e pentru cine a inaltat masina bineinteles, sau pentru cine a vazut undeva o masina inaltata. sau pentru cine are idei . 2) Din cate inteleg eu acest body lift de 5 cm nu necesita modificari suplimentare (gen prelungire furtun alimentare rezervor, furtune de frana, prinderi radiatoare samd). E adevarat? 3)Practic ridicarea este doar a caroseriei nu si a sasiului deci nu ma ajuta mai deloc prin noroaie si sleauri nu? Doar ca imi permite sa pun roti mai mari. 4)Daca montez acest body lift nu se modifica prea mult ruliul, rigiditatea si comportamentul masinii in curbe nu? Asta s-ar intampla doar in cazul in care as aplica varianta ieftina - strangerea barii de torsiune pe fata si distantiere sau springuire de arcuri pe spate. Sau alte idei "inovatoare" ca cea a lui Costinel care zicea ceva de introducerea pe spate a unor alte arcuri prin cele existente... abia atunci si-ar schimba "tinuta" de drum nu? Bine, sunt constient ca ridicandu-i centrul de greutate o sa "valseze" ceva mai mult in curbe dar sper ca nu semnificativ. 5)Tija schimbatorului va trebui neaparat prelungita sau merge si asa? Pentru operatiunea asta trebuie elevator sau se poate face si "pe roti"? Cam asta e. Astept mistourile acuma. Sper ca Dragos sa fie pe faza... |
PH 75 BOG |
|
Aici gasesti raspunsul : | |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Pot? 1) Ii cumpar un bodylift cotetului si am inteles ca dupa montare, o sa apara diferenta de 5 cm intre bare si caroserie de exemplu, diferenta care, banuiesc ca se vede cam nasol. Voi ce ati pus acolo ca "distantier" sa nu se mai vada? Intrebarea e pentru cine a inaltat masina bineinteles, sau pentru cine a vazut undeva o masina inaltata. sau pentru cine are idei . - apare diferenta, in general nu am vazut ca s-a pus nimic, cel mai rau se va vedea la bari, dar nu ceva sa sara in ochi rau de tot ( la varianta lunga) dar ma gandesc ca ar merge lipita o bucata de cauciuc; cred ca e inevitabila aparitia de " greieri" dupa body-lift, acesta fiind rigid si cred ca daca nu e bine echilibrat ( pare imposibil dar ma gandesc) o sa se rupa caroseria in juru suportilor 2) Din cate inteleg eu acest body lift de 5 cm nu necesita modificari suplimentare (gen prelungire furtun alimentare rezervor, furtune de frana, prinderi radiatoare samd). E adevarat? -nu o sa ai probleme decat la schimbatoru " mic", de 4x4, fiind foarte scurt cred ca trebuie prelungit in rest la maxim 5cm nu am auzit de probleme 3)Practic ridicarea este doar a caroseriei nu si a sasiului deci nu ma ajuta mai deloc prin noroaie si sleauri nu? Doar ca imi permite sa pun roti mai mari. -te ajuta odata sa pui roti mai mari si odata sa nu lovesti cu burta de pamant, in special daca ai praguri ca cele originale ale masinii care papa mult din garda 4)Daca montez acest body lift nu se modifica prea mult ruliul, rigiditatea si comportamentul masinii in curbe nu? Asta s-ar intampla doar in cazul in care as aplica varianta ieftina - strangerea barii de torsiune pe fata si distantiere sau springuire de arcuri pe spate. Sau alte idei "inovatoare" ca cea a lui Costinel care zicea ceva de introducerea pe spate a unor alte arcuri prin cele existente... abia atunci si-ar schimba "tinuta" de drum nu? Bine, sunt constient ca ridicandu-i centrul de greutate o sa "valseze" ceva mai mult in curbe dar sper ca nu semnificativ. -diferenta e aproape nesemnificativa; intre arcurile elicoidale se pot introduce temporar niste bucati de material asemanator cauciucului, pentru a iti permite sa pui mai multa greutate pe masina ( am vazut la masinile de expeditie); pentru inaltare pui distantiere intre prinderea de pe sasiu si arc, dar acum cat iti permite un telescop original, ca sa nu il rupi la flexari 5)Tija schimbatorului va trebui neaparat prelungita sau merge si asa? Pentru operatiunea asta trebuie elevator sau se poate face si "pe roti"? Cam asta e. Astept mistourile acuma. Sper ca Dragos sa fie pe faza... -cum am spus mai sus, tija aluia mic pare ca ar trebui lungita si cred ca operatia se face dand tija jos, sudandu-i o prelungire si pusa la loc. P.S. ( eu am vazut masina lui Laurentiu, cea visinie de Valcea, cu simex, praguri, troliu care are si body-lift, si nu e multumit deloc, a zis ca a gresit facandu-i asa ceva; am mers cu ea si are ceva greieri burtosi nu greierasi, ceea ce nu as vrea sa am in masina+ cum am zis probleme cu vreo 2 suporti, s-a rupt caroseria in juru lor, a rezolvat-o dar e doar de moment) P.S.2 parerea mea: inaltare din bari+ distantier arcuri spate si un set de roti mai inalta gen 235/85/16, ca sa te ajute efectiv prin inaltarea partilor cele mai joase, ca in rest nu o sa ai probleme mai ales ca e si scurta ( inaltarea efectiva fiind prin roti, ridicand puntile/ puntea si bratele, dar bratele se ridica bine si odata cu ridicarea din bari). |
Totul este relativ! |
|
Bogdan, nu ştiu dacă ai observat la fest, maşina lui Kriu. Mie mi-a atras atenţia garda la sol şi l-am întrbat: ridicat din bară şi şpringuit arc. El spune că nu e diferenţă mare, în ceia ce priveşte ţinuta de drum şi rigiditatea. Eu cred că dacă nu foloseşti roţi mai mari (ptr. grupurile faţă la A-uri, am înţeles că nu-i indicat) e mai bine să ridici şi şasiul, nu numai caroseria. Ce-i drept, la tine pe spate, ar fi vorba de distanţiere, dar eu la modul ăsta văd problema... alte păreri? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
La ultimul paragraf o sa 'apelez' si eu. Inaltare din bari si distantier la elicoidale. Deja e aproape de turism. S-a lasat , sau mi se pare mie, dar oricum trebuie sa o inalt, pana si platforma 'sta de bot' in fos, deci se cere! Bogdan daca te pot ajuta cu inaltarea... tipa! |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Doar la cele Sport e problema cu grupurile fata, la cele lungi nu ( asta daca nu conduce Laurentiu care are 3 grupuri la activ ) Eu am springuit arcurile, acum e mai inalta dar ma gandesc serios spre o conversie pe elicoidale |
Totul este relativ! |
|
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 11.11.2013 20:42:52 Doar la cele Sport e problema cu grupurile fata, la cele lungi nu ( asta daca nu conduce Laurentiu care are 3 grupuri la activ ) Eu am springuit arcurile, acum e mai inalta dar ma gandesc serios spre o conversie pe elicoidale De ce elicoidale? | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
E masina mai usoara. |
Cumva "trendu" e ca un 4x4 să zboare, sau să plutească? | |
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 11.11.2013 18:19:47 P.S.2 parerea mea: inaltare din bari+ distantier arcuri spate si un set de roti mai inalta gen 235/85/16, ca sa te ajute efectiv prin inaltarea partilor cele mai joase, ca in rest nu o sa ai probleme mai ales ca e si scurta ( inaltarea efectiva fiind prin roti, ridicand puntile/ puntea si bratele, dar bratele se ridica bine si odata cu ridicarea din bari). Cam asta as face si eu daca as fi in locul tau.Si esti mai castigat ca ridici tot cotetul,nu numai acoperisul.. Daca pui dimensiune asta,si nu mai mare,protejezi si directie/grup/planetare.+aderenta mai mare,avand cauciucuri inguste.Tot din astea as vrea sa-mi fac si eu un set,pt offroad. PS 1-misto nu fac decat atunci cand pui poze.. PS 2-andrei,ia legatura cu dany ca nu raspunde la tel si imi tb.un motor de 2.5.Momentan sunt in tratative cu concurenta (cosmin vl) | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
ma baieti, m-ati cam intors. m-ati cam convins adica. cred o sa tip la cip si sa-i fac varianta mai simpla, ca inteleg ca e mai ok si nu se rigidizeaza asa tare cum citeam eu pe undeva. multumesc tuturor mai ales lui Andrei care a dat un raspuns foarte detaliat. O intrebare as mai avea: cam ce dimensiuni maxime de cauciucuri credeti voi ca ar suporta un A fara sa afecteze grupul? Eu am acum 245/70/16 AT. Am gasit pe autopneus niste cauciucuri care imi plac ca si profil : cross country INSA TURBO tot la dimensiunile pe care le am si ma batea gandul sa le iau dupa ce se "termina" astea. INSA TURBO DAKAR astea(ma rog genul asta de profil) . or face urat pe asfalt? ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** sau daca intra astea - tot insa turbo dakar - ce ziceti? ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** mie mi se par si sexy si alea fedima dar cu siguranta fac urat pe asfalt , nu? Dragos sa intelegem ca te-a "lasat" motorul? PS Cip o sa te sun daca ma poti ajuta cu inaltarea. Merci tuturor. |
PH 75 BOG |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
vad ca au si dimensiunile propuse de Andrei dar nu sunt singur ca nu afecteaza planetare, directie etc : ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** or fi reesapate? ca mi se par rezonabile ca pret diferenta in centimentri pe INALTIME care e dintre 245/70/16 si 235/85/16. am citit eu treaba cu raportul dar nu m-am dumirit prea tare. deci concret? centimetri in plus? |
PH 75 BOG |
|
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Nea Cristi, as vrea elicoidale ca sa nu se mai lase, sa nu se mai rupa, sa pot inalta cat vreau prin distantiere si sa am si eu flex mai mare+ ca daca as putea gasii o punte cu acelasi raport, dar cu discuri, as avea frana si pe spate, nu doar pe fata. ( cred ca aia de 2.5 are raport 4.56 ca la mine daca nu ma insel). Dragos, o sa iti dau alt nr. de-al lui imediat ce ajung la Valcea. ( nu fac antireclama ca nu am de ce, dar baiatu ala, Cosmin, are niste preturi de iti ies ochii ca la negrii americani; vorba unui prieten care a vrut sa cumpere de la el " ala crede ca dezmembreaza Maybach" Bogdan, diferentele le poti calcula aici: ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** ca sa nu ai probleme cu grupurile in primul rand trebuie sa iei picioru de pe acceleratie, ca in general rupi cand masina incepe sa sara de bot sau cand ridica rotile tu ii dai blana si pica pe pamant turata. Ca dimensiune multi merg cu clasicele 31x10.50 R15 ( 265 75 15) care sunt cam 245 75 16, si nu au probleme. A si fereste-te de roti grele, adica resapatele in general... P.S. Bogdan uite ce ti-as recomanda eu, NERESAPATE: ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** sau ***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK*** |
Totul este relativ! |
|
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Bogdane nici dupa cafeaua (unii) de astazi nu te-ai dumirit cum sta treaba cu inaltimea anvelopei? |
Andrei_vl • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 124 Locatia: Ramnicu Valcea Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera Motor: 2.3TDI TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Cip, spune-ne si noua concluziile tale, nu le tine doar pentru voi doi |
Totul este relativ! |
|
bogdan_fronteristu' • Stagiul 1 • Deconectat Posturi: 164 Locatia: Ploiesti Joined: 18.08.2013 Masina: FRONTERA SPORT Motor: 2.0 TRIMITE MESAJ PRIVAT |
pai va zic eu concluziile. am descoperti ca am elicoidale pe spate , da cip comanda de niste distantiere de care vrea el (am inteles ca de dacie) merg la el si ... bem. eventual facem si ceva la masina. m-a "plesnit" si alta idee : ma gandeam sa o inalt din bara de torsiune si distantiere cum ati zis voi si (eventual) sa ii cumpar si un kit de body lift de 3 sau 4 cm. o fi ok? e o idee oricum. nu cred ca o sa fie probleme cu furtunele si alte chestii cu dimensiunea m-am lamurit nu siu ce zice cip acolo... oricum linkul lui andrei e pentru...oricine. sa nu zic pentru prosti. nu ai cum sa nu intelegi. oricum in urma unei discutii cu kriu care si-a inaltat-o din bara de torsiune pe fata am hotarat ca nu o inalt mai mult de 2 max 3 cm. mai mult cica e problema |
PH 75 BOG |
|
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: Stefan, rothy, fery11, Ana29, cristi567 | ||||||||