CONSUM CRESCUT

Forum » Probleme Tehnice » Auto Diesel » Consum crescut
Raspunde
2
1
Autor Subiectul: Consum crescut
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #1 - 30.06.2014 (21:52:45)
Citat

Salut la toata lumea.Detin un opel astra g caravan 2.0 dti ,16 iar de ceva timp aproximativ 4 luni am observat ca mi-a crescut consumul de combustibil.Filtrul de aer este curat (schimbat in iarna) de tras trage bine ,nu da in nas sau altceva.Am bagat si aditiv in motorina , 2 flacoane la 2 plinuri dar nu s-a intamplat nimic Emoticon .Care ar putea fi problema? Cei care v-ati mai confruntat cu astfel de problema ?
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 30.06.2014 (21:52:45)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #3 - 30.06.2014 (23:10:42)
Citat

fa i o diagnoza si spune ne ce valori iti da la debitmetru atat la relanti cat si in turatie la 3000 ture . Eu garantez ca el este de vina1
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #4 - 01.07.2014 (00:48:08)
Citat

eu am avut probleme mari pe partea de consum la 2.2 dti ... problema a fost turbina care s-a dereglat. dupa ce am dus-o la curatat / reglat geometria mi-a revenit consumul la normal. ca si simptom la mine consuma foarte mult la 120 - 140 km /h (cam 12 - 14l/100) ...
 
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #5 - 01.07.2014 (20:34:48) - Ultima modificare: 20:36:16 2014.07.01
Citat

Cat te-a costat curatarea turbinei? Adica toata operatia.
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #6 - 10.08.2014 (09:01:44)
Citat

800 ron cu factura si chitanta + garantie 1 an. Au fost schimbate si 2 bucse. Cand am luat-o de la reparatie arata ca noua (curata, vopsita, schimbate suruburi, etc). Mi s-a parut un pret decent. Mentionez ca nu am avut probleme la miez (acel rotor cu palete din centrul ei).
Diagnoza a fost gratis pentru ca am facut reparatia tot la el.
La mine s-a meritat investitia pentru ca doar din operatia asta mi-a scazut consumul cu 2-4l/100km in functie de viteza/turatie.
 
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #7 - 14.10.2014 (20:22:26)
Citat

Revin cu o intrebare domnule gabiopel .Daca ar fi problema cu debitmetrul nu ar trebui sa ii scada puterea ?
 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #8 - 14.10.2014 (22:31:49) - Ultima modificare: 22:32:45 2014.10.14
Citat

Fa-i un consum real, la plin/plin de cateva ori la regimuri diferite de consum si apoi vino cu cifre.
Atentie ca si la plin/plin pot aparea diferente, doar tubulatura de la rezervor la buson stocheaza 1-1,5 L, deci nu te opri la primul clik de stop pompa, la alimentare!
La 2.0 nu ai voie sa depasesti 7-7.5 %. Eu am max 8% la Frontera cu 2,2(fara remorca, fara greutate)!

 
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #9 - 25.10.2014 (21:46:37)
Citat

Salutare . Revin cu o alta ''problema''.Am observat cand o pornesc si e motorul rece scoate un fum de culoare albastrui , dar dupa ce se incalzeste motorul totul e normal .Mentionez ca uleiul din baie nu scade .Totul a inceput de cand a dat frigul. E motiv de ingrijorare?
 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #10 - 26.10.2014 (14:47:17) - Ultima modificare: 23:27:05 2014.10.26
Citat

Citat din mesajul lui: Cla_Claudiu din 25.10.2014 21:46:37

Salutare . Revin cu o alta ''problema''.Am observat cand o pornesc si e motorul rece scoate un fum de culoare albastrui , dar dupa ce se incalzeste motorul totul e normal .Mentionez ca uleiul din baie nu scade .Totul a inceput de cand a dat frigul. E motiv de ingrijorare?

Iti apare martorul spirala in bord cand pui contactul? Ia monteaza un modul care pacaleste ECU si face ca sa intre bujiile mereu dar pina la temperatura de 40 gr si vezi daca mai face sau direct sa modifici cu tech2 plaja la bujii, dar costa ceva banuti .Asta este o problema la y20dth
Eu sunt tare multumit de acel modul il am de 2 ani si masina porneste forte usor indiferent de temperatura exterioara.
 
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #11 - 26.10.2014 (14:59:06)
Citat

Apare dar se stinge repede .Poate fi si din cauza uleiului?Acum cand i-am facut schimbul i-am pus un ulei mai subtire 5w-30 pana acum am avut 10w-40 .Uleiul este Gm.
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #12 - 27.10.2014 (08:52:52) - Ultima modificare: 09:02:59 2014.10.27
Citat

fum albastru cu motorul rece egal (de obicei) cu segmenti terminati. dupa ce se incalzeste motorul din cauza caldurii ridicate se dilata si nu mai da fum. parerea mea: verificat compresia pe fiecare cilindru cu motorul RECE ... apoi cu motorul CALD. daca sunt diferente vizibile: segmentare.

mai poate fi:
- epuratorul de ulei din capac chiuloasa spart, turbina trage ulei din carter, il baga in admisie dupa care in motor. se poate verifica foarte usor: se demonteaza furtunasul care vine din carter in furtunul de aer catre turbina. Daca este umed/are ulei pe el, cea mai simpla rezolvare este sa se anuleze acel furtun.
- turbina (miezulsau bucse de ungere) teriminata: isi trage ulei de pe furtunul de ungere al turbinei si il trimite in admisie dupa care il trimite in motor: se verifica daca exista ulei pe furtunul gros care pleaca din turbina. Daca e ulei aici si nu este ulei inainte de turbina ... se duce turbina la reparat (600 - 1000 ron in functie de model si atelier auto) pentru schimbat miezul si bucse ... ar putea fi o legatura la tine pentru ca parca te plangeai si de consum mai devreme ...
- gnitura de chiuloasa fisurata (isi trage ulei pe la garnitura din camera de ungere in cilindru) - cel mai putin probabil, daca era garnitura de chiuloasa aveai probleme si cu lichidul de racire ... dar e si asta o varianta.

ca si idee generala: iti ajunge ulei in camera de ardere, din cauza asta ai fum albastru!

PS: poate fi sigur din cauza uleiului 5w este mai subtire (are grad de vascozitate mai mic) ceea ce inseamna ca se "strecoara" mai usor prin fisuri/crapaturi ... etc. Faptul ca este GM sa nu te incante prea tare ... am o groaza de povesti cu uleiuri "de firma" din reprezentante / originale ... in Romania ti-ar vinde astia si pe mama lor doar sa iti ia banii, asa ca sa nu te culci pe o ureche ca pe eticheta sau mesterul ti-a spus ca e GM, ELF sau alte celea ...
 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #13 - 27.10.2014 (12:03:00)
Citat

Claudiu , nu te gandi asa departe , sfatul meu incearca sa pui un pacalici de bujii acel modul este 80 lei , ajuta mult te asigur , schimba capacul de la filtru de motorina , si furtunasele de retur pune gates . lasa uleiul in pace ca nu are de aface si mai vb dupa aia .
 
Cla_Claudiu
• Incepator •
Incepator
Profil Cla_Claudiu
Offline Deconectat
Posturi: 30
Locatia: Covasna
Joined: 09.01.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
CV-27-CLA
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #14 - 27.10.2014 (18:15:16) - Ultima modificare: 18:17:24 2014.10.27
Citat

Cum ii spune acelui dispozitiv si unde gasesc? Furtunasele le-am schimbat recent.
 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #15 - 27.10.2014 (18:29:33) - Ultima modificare: 18:32:08 2014.10.27
Citat

Citat din mesajul lui: Cla_Claudiu din 27.10.2014 18:15:16

Cum ii spune acelui dispozitiv si unde gasesc? Furtunasele le-am schimbat recent.

0767112037.-Parca Iulian il cheama vezi ca raspunde ceva mai greu la telefon , dar insista
Modul de pacalit bujiile incandescente, sa i ceri si schema de montare , oricum sunt 4 fire mari si late nu ai cum sa le incurci
 
Ionutzradu44
• Incepator •
Incepator
Profil Ionutzradu44
Offline Deconectat
Posturi: 6
Locatia: Bailesti
Joined: 04.02.2015
Masina: Vectra B2
Motor: X20DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
DJ-91-NNA
Mail
Raspuns #16 - 30.03.2015 (22:13:22) - Ultima modificare: 22:13:54 2015.03.30
Citat

Salut ! A trecut destul timp de la ultimele posturi,insa am o dilema asemanatoare.Mi-a crescut consumul cu aprox 1,5 l,iar masina are momente cand trage ok,si momente cand trage mai slab.Are cineva idee ce valori trebuie sa aiba debitmetrul la relanti si la 3000r/min ? Motorul este x20dth.
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #17 - 30.03.2015 (22:13:22) - Ultima modificare: 22:13:54 2015.03.30
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
2
1
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Vopsire Opel Vectra C 2003 2.0YDTH o-eduard Modificari optice 2018-11-01
Z17DTH Nu pornește decât cu senzorul de la axul cu came scox Aly934 Auto Diesel 2018-10-30
Astra g 1.6 16V z16xep florentyndan Auto Benzina 2018-10-22
Cod eroare și imobilizate activat Cirtiuionutbogdan Zafira B 2018-10-15
Buton sport Nathan Discutii Generale 2018-10-13
Ultimele poze din Garaj
VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7109 de mesaje in 784 de subiecte
Total membri in comunitate: 2864
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este craciuncalin
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: ALEXANDRU81, farcasmarius, ALEXANDRU1
Vizitatori online: 4