CU,CORTUL/RULOTA LA MUNTE SI LA MARE

Autor Subiectul: Cu,cortul/rulota la munte si la mare
Raspuns #1 - 04.06.2013 (19:10:26) - Ultima modificare: 18:50:09 2013.07.28
Citat

Deschid acest topic pentru aceia dintre noi care le place sa mearga la munte/mare cu cortul sau rulota . Eu unul sunt un impatimit al excursiilor la munte cu cortul. Experienta aceasta am inceput-o anul trecut si imi doresc sa o repet ori de cate ori voi avea ocazia .
Esenta topicului este de a afla cat mai multe despre anumite locatii cu locuri de campare amenajate , cu absolut toate detaliile despre ceea ce ofera un camping(posib curent , toalete, surse de apa , etc)
Cu toate ca sunt novice in ale excursiilor cu cortul , doresc sa va prezint cateva din locatiile vizitate si ceea ce ofera zona, campingul.
Calimanesti/Caciulata -singurul camping care mai este in picioare il gasim in Caciulata , exact in spatele Hotelului lui Traian. Intrarea in camping este de 20 lei cort si masina .Campingul este curat , surse de apa nu am vazut . Exista si 2 toalete curatele , in rest zic ca este totusi un camping c am inghesuit , dar oricum iti ofera posibilitatea de a te odihni si de a beneficia de linistea de care avem nevoie.Despre zona nu cred ca mai trebuie sa zic ceva pentru ca totul este superb , campingul fiind situat in padure si la mai putin de 50m de strandul cu apa termala . Linga strand exista si posibilitatea de cazare la bungalouri , si am vazut chiar si de 3 persoane dar alte conditii nu cunosc.Ca si obiective turistice ale zonei - am vizitat Manastirea Cozia cu Parcul National Cozia , Manastirea Stanisoara .
strandul din spatele campingului Hotelul lui Traian
Manastirea Cozia

Urmatoarea locatie Transfagarasanul -
Aici , locuri de campare amenajate la Vidraru , iar la liber la Balea Lac .Nu am stat in aceste zone doar am trecut . Despre Transfagarasan nu am cuvinte -totul superb , un traseu de care nu te saturi niciodata , este o incantare sa privesti aceasta zona

Balea Cascada
Balea Lac

Urmatoarea zona Zona Siriu- buzau.
Pe drumul de la Siriu catre Brasov la doar 3 km de viaductul Gramatic pe partea stanga exista posibilitatea de a campa . Tot aici exista un mic camping cu casute -pret -40 lei.Camping amenajat pt corturi nu am vazut sa fie dar se poate campa fara nci o problema exact linga albia raului Buzau, exista un platou mare care iti ofera aceasta posibilitate. Despre zona , la fel foarte frumoasa ,
ImagineImagineImagine

Anul acesta mi am continuat calatoriile cu cortul . Traseul ales de catre mine a fost Lacul Sf. Ana , Lacul Rosu si Cheile Bicazului
Prima tinta a noastra a fost Lacul Sf. Ana.De indata ce am ajuns la campingul de la Lacul Sf. Ana , ne a intampinat un nene care ne -a rezolvat usor spunindu-ne ca intrarea in camping costa 10 lei si daca mergem cu masina catre lac ne costa 20 lei . Tinta noastra a fost campingul , asa ca am platit intrarea de 10 lei . Ne am ales un loc potrivit pentru a ne instala "casuta " noastra . Am instalat , servit masa apoi directia catre lac . Pe drum , binenteles ca am facut si o cura cu zmeura ca doar nu o lasam pe toata ursului. Drumul pe jos pina la lac a fost de aprox 15 minute(coborit) . Odata ajunsi aici uiti de toate si te relaxezi la minunatia zonei pe care a lasat-o Dumnezeu . Alt cuvant decat SUPERB nu exista - - liniste-curatenie-aer curat -relaxare totala. Binenteles ca am facut o plimbare cu barca si o baie in lac. Daca tot sunteti in zona , nu ezitati sa vizitati si mlastinile Mohos( bilet intrare 5 lei adultii/2 lei copii)- se merita mai ales pentru glumele ghidului care tot drumul 1km a fost foarte haios)
Legat de campingul de la cabana Sf. Ana - sa zicem utilat si ingrijit. cosuri de gunoi pe care le schimbau de 2 ori pe zi (dimineata si seara) , wc-urile -dimineata curatate , dar mai erau si 3 cabine de wc linga camping la o terasa unde erau contra cost 3 lei foarte curate.
Apa potabila - se putea lua doar de la o fantana ceva mai jos de camping circa 100m dar era buna numai pentru spalat si NU pentru a bea din ea. La terasa insa preturile m-au dat gata Bere 2 L- 15 lei , Cola-Fanta-14 lei , Apaminerala/plata la 2L- 5.5 lei . Mi sa parut foarte scump , poate ca si din cauza lipsei curentuli electric , in zona se merge cu un generator de curent. Deci ,cei care se duc in zona sa vina pregatiti cu apa potabila , sucuri si bauturi , in rest mancarea buna la pret 15 lei meniul zilei, 2.5 lei un mic .Pt aprovizionare se poate merge in satul Bixad(16 km) - alimentarile sunt la preturi decente- si noi de acolo ne am aprovizionat -nu si avea rostul sa caram de acasa sucuri si alte bauturi .
Seara in afara campingului si a facut aparitia si Mos Martin . Nu putea sa lipseasca .Binenteles ca am fost feriti in camping deci nu au fost probleme .Am stat aici 2 zile , apoi ne am continuat drumul catre Lacul Rosu

ImagineImagine

LACUL ROSU. Drumul de Bixad-Tusnad pina la Gheorgheni - superb . In schimb de la Gheorgheni catre Lacul Rosu drumul mai greut -peticit dar se poate circula in conditii bunicele . Odata ajunsi la Lacul Rosu am intrebat localnicii despre un loc amenajat unde am putea sa ne campam . Am obtinut urmatoarele informatii . In zona sunt doar 2 campinguri amenajate . Deci cum vii dinspre Gheorgheni catre Lacul Rosu la 4 km inainte de intrarea in localit Lacul Rosu pe partea dreapta exista un camping mare , frumos si cat de cat utilat . (aici ne am campat noi ). Undeva mai aproape de Lacul Rosu la 2-3 km , tot pe dreapta , intr-o curba mai exista o pensiune care ofera si posibilitatea de camping dar suprafata locului mi s a parut mult prea mica cu toate ca aici exista posibilitatea de dus. (20 lei camparea /zi)
Legat de campingul unde am fost noi -la intrare ne-a intampinat un nene , pe care l am intrebat cat cost sederea aici pe noapte - Ne a raspuns ca 25 de lei dar nu a zis nu si unei negocieri (fiind invatat de altii care au fost pe acolo ) . Asa ca ziua ne a costat 20 lei . Si aici am intalnit linistea dorita , pe alocuri am intalnit foisoare din lemn pentru adapost si pt a servi masa , campingul foarte curat . posibilitatea de apa potabila , cosuri de gunoi destule , 2 wc-uri(curatele). Dupa ce ne am facut casuta , am si iesit intr-o plimbare la Lacul Rosu- si aici pot spune ca frumusetea lacului nu are grad de comparatie . Merita pe deplin sa inspiri dimineata aerul curat al zonei , sigurul regret este ca parca prea au cosmetizat vanzatorii ambulanti zona dar asta este alta poveste si o dam la o parte , merita din plin zona , iti ofera linistea de care noi orasenii ducem lipsa .. Seara in camping impreuna cu cativa "vecini de casa " s-a facut si focul de tabara ( asta la indemnul proprietarului care ne a pus totul la dispozitie), vorba lui - facem focul de tabara sa aiba copii ce povesti la scoala . Si bine a facut pentru ca ne a strins pe toti in jurul lui la o discutie , un sprit , o saminta .Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut parte de manelati - era cea mai mare obsesie . -sa ascultat muzica buna si in liniste fara a deranja . A doua zi , incepuse si ploaia , se terminase 3 zile de soare si veselie . Parca ploaia a inchis zambetul de pe buzele fiecaruia. Noi macar am prins 3 zile de caldura , soare , dar vroiam macar cateva ore sa savurez si Cheile Bicazului . Asa ca nu prea am avut parte , duminica am strns "casuta" si am plecat catre Chei . Poze am facut asa scurt , am oprit pe alocuri , pentru ca am zis , ploua destul de rau . Asta este ... C- am atat despre scurta vacanta si sper ca v am putut oferi cateva informatii care sa va vina in sprijin pentru o eventuala calatorie.
Cheile Bicazului

Cheia(Prahova)
Drumul pina la Cheia foarte bun pot spune dat plin cu echipaje de Politie echipate cu radar . In fiecare sat am gasit . Aici vreau sa i multumesc midlandului meu care ma scapat de toate Zone de campat sunt foarte multe pina la intrarea in loc Cheia cu vreo 3 km pe partea st si dr dar neamenajate . Noi nu am preferat sa ne campam undeva la un camping pt ca erau foarte aglomerate si din cate am vazut locatiile un pic inghesuite , asa ca am preferat sa stam undeva intr-o poenita chiar linga raul Teleajan , cu 1 km de a intra in stat Cheia . Si aici confirm frumusetea zonei , se merita dar sa nu dai de manelati .Noi am avut noroc - nu am dat peste ei .
C am atat pentru anul acesta cu vacantele cu , cortul . Asa ca dintre cei care sunt intr-adevar pasionati de cort sau rulota sa ne expuna si noua locuri pentru a ne putea pleca deja cu lectia invatata catre acele zone. Si acum cate poze si cu zona Cheia

Fan Opel

Aici gasesti raspunsul :

Raspuns #3 - 29.07.2013 (01:30:34) - Ultima modificare: 01:40:46 2013.07.29
Citat

Revenim anul acesta cu noi impresii , noi locatii !
Prima locatie - Baile Govora.- Aici nu am intalnit camping pentru corturi . Exista un singur camping cu , casute si acesta este situat in incinta strandului cu apa termala. Pretul pt casute undeva la 50 lei /zi si 10 lei strandul, dar pentru corturi/rulote nimic amenajat asa ca am continuat drumul mai departe si urmatoarea locatie aleasa a fost Pestera Polovragi , Manastirea Polovragi, Cheile Oltetului, Pestera Muierii(Localitatea Baia De Fier).
In aceste zone nu exista camping amenajat ci doar inspre pestera Muierii pe partea stanga pina in 1km de pestera Muierii exista un camping de casute (propietatea primariei) unde se poate campa si la cort/rulota.Asa ca aici am pus casuta noastra ambulanta si de aici am inceput a vizita tot ce era in aceasta zona
Pestera Polovragi -cost intrare 10 lei adulti/5 lei copii
Despre pestera - se zice ca liderul spiritual al geto-dacilor, Zalmoxe, ar fi locuit în Peștera Polovragi. Este posibil ca denumirea localității a peșterii și mănăstirii, să fie de origine dacică, merita vizitata
Nu sa luat taxa pentru aparat foto .
Cheile Oltetului - se merge numai pe jos pt ca drumul se ingusteaza si nu se poate cu masina . Imaginea este splendida , merita o mica plimbare
Manastirea Polovragi- manastire numai de maicute , zona linistita si curata... si atat ca nu suntem atat de pasionati
Pestera Muierii - Cum am zis se afla la 8 km de Polovragi , in loc Baia de Fier . Despre ea , numai cuvinte de lauda , merita vizitata .
Pret intrare 10 lei adulti/5 lei copii
De aici neam continuat drumul si dat fiind ca Transalpina era in zona , nici nu se punea problema sa nu facem un tur . Asa ca plecarea a fost dinspre Novaci pentru ca aveam ca urmatoarea locatie Baile Herculane .
Despre Transalpina cred ca mai toata lumea cunoaste , sosea excelenta , de mai mare dragul sa conduci sa vezi capabilitatile masinii si ale noastre ca soferi . Deci cum am zis plecarea a fost dinspre Novaci , iar noi am facut stanga catre Petrosani.Drumul de la acel indicator si pina la Petrosani plin de gropi , lucreaza la el dar parca , cu mersul piticului , drum pe alocuri cu pietris
De la Petrosani si pina la Tg Jiu tot defileul Jiului se lucreaza intens pe sosea , se repara - doamne ajuta poate va fi o sosea ca-n palma .
Pentru a ajunge la Baile Herculane , evitati drumul de la Baia de arama catre Herculane , cu aproximativ 30 Km de Baile Herculane , drumul este efectiv rupt in doua, nu se poate merge cu mai mult de 20 km/h.
Ajunsi la Baile Herculane , am dat cautare prin statiune dupa campinguri . Aici gasim 3 campinguri
camping 7 Izvoare -dar nu m a multumit zona , era parca in panta si aglomerat . Pret aici 10 lei masina, 10 lei cort mare, 20 lei rulota, 10 lei persoana, 5 lei copii
al 2 lea camping ( cel de linga strandul 7spring) mi sa parut foarte bun pt ceea ce cautam noi
Intrare 15 lei masina si cort/zi -nu conteaza numarul de persoane
utilitati - WC curate , spalate de 2 ori pe zi , ghiuvete pt spalatul vaselor , alimentare retea 220V(5 lei/zi)
Exista posibilitatea de a tine ceva la rece intr-o lada frigorifica care se afla in casa administratorei .
strandul 7 spring - intrare 10 lei adulti 5 lei copii /zi , apa curata si calda 26 Gr.
Mai exista un strand de dimensiune mai mare dar mai toata lumea fugea pt ca apa era rece . Despre izvoarele termale nu pot spune ca nu le am vizitat.
Pt a face aprovizionare cu diverse e de preferabil sa se mearga in statiune /oras pt a evita preturile ridicate . Sus la campinguri este jalea de pe lume cu preturile .
Distanta de la campinguri pina in statiune =5km.
Poze

Yahoo MessengerMail
Raspuns #4 - 12.08.2013 (20:02:29) - Ultima modificare: 20:06:40 2013.08.12
Citat

Frumoase locuri..Pacat ca-s populate..Pe transalpina ai fost cu rulota?Sau ai doar cort,ca nu se specifica nicaieri clar..

POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245
Raspuns #5 - 12.08.2013 (21:24:26) - Ultima modificare: 21:26:32 2013.08.12
Citat

Anul asta a fost cu,cortul si daca vom fi sanatosi la anul agatam rulota.

bogdan14
Incepator
Posturi: 11
Locatia: Targoviste
Joined: 13.02.2014
B-008-MCC
Mail
Raspuns #6 - 06.03.2014 (17:01:58)
Citat

Ehe, n-am mai fost cu cortul de o groaza de timp, sa-mi fie rusine!
La Balea am tremurat de frig in august! Era zapada, dormeam cu caciula pe cap (la cord adicatelea) Emoticon

Mail
Raspuns #7 - 06.03.2014 (20:12:57)
Citat

Bogdan , eu abia astept sa inceapa sezonul , deja sunt stabilite impreuna cu prietenii locatiile pentru inceput!Sa vedem de Pasti -ceea ce nu v oi crede ca vremea va fi atat de calda cat sa dormim la cort dar poate de 1 Mai va fi si atunci scoatem casa ambulanta de la hibernat!

bogdan14
Incepator
Posturi: 11
Locatia: Targoviste
Joined: 13.02.2014
B-008-MCC
Mail
Raspuns #8 - 17.04.2014 (14:11:56)
Citat

Vai de capu' nostru ce vreme o sa avem de Paste. O sa ne simtim ca hamsterii in cusca! Emoticon
Ia zi-mi, ce locatii ai stabilit cu pretenarii, ce vizitezi anu' asta?

Mail
Raspuns #9 - 17.04.2014 (18:17:54)
Citat

Momentan nu este stabilit nimic ,asteptam sa vina caldura si vedem apoi .

Fan Opel
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #10 - 17.04.2014 (18:17:54)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: viper1988, gyonyyy, geo200245, AlexaSilviu, BOTOCVASILE, MarcianPipelea, Costua19