MESTERUL ROMAN...

Forum » Opel Frontera A - B » Mesterul roman...
Raspunde
Autor Subiectul: Mesterul roman...
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #1 - 27.05.2014 (18:05:24)
Citat

De vreo cateva zile imi dadea cu zornaiala pe roata spate stanga...semn de la computerul de bord ca trebuie schimbate placutele...luat ieri altele noi si azi m-am pus pe treaba...cand desfac...surpriza! Placuta de exterior pe jumatate buna, aia de interior lipsa complet...imi dadea pistonul direct in disc... Pun alea noi si plec prin oras cu treaba...zornaitul tot la fel...ajung acasa, desfac iar, dau cu ciocanul pe acolo si gasesc si placuta lipsa...intre tabla de protectie si disc. Aratau cam asa
Imagine

Mai mult ca sigur un mare mester care nu avea presa pentru piston a schimbat numa placuta de exterior si pe aia de pe interior care nu se vede a lasat-o veche... Buna mestereala...firea- dreq cine le-o mai cumpara masinile si cine s-o mai duce la service-uri in tara asta de kkt!
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 27.05.2014 (18:05:24)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #3 - 27.05.2014 (22:05:46)
Citat

NU ESTE ADEVARAT, odata dat etrierul jos ce nebun lasa o placuta uzata(peste 50%) cu una noua!?!?
Nu se poate schimba doar o placuta, este IMPOSIBIL(dar nu exclus cand omul este carcotas), odata dat etrierul jos, se vad AMBELE placute

Strict parerea mea, la anteriorul schimb s-au schimbat aleatoriu placutele, si in urma uzurii excesive, una a 'plecat' din pozitia initiala, dar aceasta uzura NEuniforma ma duce catre culisanti blocati(acele suruburi de blocare si ghidare), si automat daca se blocheaza culisantii se uzeaza doar pe o parte, partea cu pistonul!
 
stelea
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil stelea
Offline Deconectat
Posturi: 348
Locatia: Targoviste
Joined: 08.08.2013
Masina: Frontera A
Motor: X22XE
TRIMITE MESAJ PRIVAT
DB-75-RAV
Mail
Raspuns #4 - 27.05.2014 (23:24:55)
Citat

Tot vina meseriasului e ca nu a deblocat etrierul (culisantele).

0723.397.957; 0741.05.75.25
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #5 - 27.05.2014 (23:34:56) - Ultima modificare: 23:40:37 2014.05.27
Citat

asa m-am gandit si eu prima data, la culisanti, alte alea ... dar am testat pe sec si totul merge ca uns (asta inainte sa mai ung eu cu wd40)
ala care a avut masina inaintea mea era un mare bou (iti dau cate detalii vrei ca sa iti demonstrez asta ... incepand cu becuri lipsa in bord, alea care conteaza evident si terminand cu altele) si eu si mai bou decat el ca am cumparat masina.

la cealalta roata erau ambele placute tocite egal. la roata asta acum vreo 5 zile a inceput scartaiala si de dupa ce am simtit ca imi pleaca pedela de frana in gol intr-o franare si mi-a scazut nivelul la lichid. nu m-am prins atunci si doar am completat in borcan, dar defapt atunci se dusese placuta aia roasa praf de pe etrier si picase in aparatoare.

in plus se vede pe spatele placutei alea roasa complet ca e mai veche decat astealalte 3. are mai multa rugina, e corodata pe margini unde are ghidajele.
cine i-a schimbat placutele ultima data a facut o manarie acolo, altfel nu se poate explica. etrierul functioneaza perfect, l-am testat si repet, l-am testat inainte sa il ung!

tot la fel am patit si cand am schimbat pe fata placutele dupa ce am cumparat masina cam acum 1 an si ceva ... aveam o troncaneala dar nu am bagat-o in seama ... cand am desfacut am gasit etrierul de pe partea stanga fara surubul din partea de jos si gaura de surub complet astupata de namol, semn ca surubul "plecase" de mult de acolol ...
la sistemul de 4x4 furtunele de vacum inversate ... la electromotor banda izolatoare pe firul de plus, la senzorii de ABS, firele intrerupte si prinse de ochii lumii tot cu banda izolatoare ... in cutia de viteze ulei lipsa mai bine de jumate, kilometri dati inapoi cu cipul de pe bord dezlipit si lipit altul ... si tot asa ca nici nu mi le mai aduc aminte pe toate. Dupa cum ziceam: bou am fost eu ca am luat masina. Acuma de ar fi sa trebuiasca sa mai cumpar o Frontera B il desfiintez pe ala care o vinde pentru ca ii stiu o gramada de bube ... pe vremea aia eram credul si naiv si nici nu cunosteam mare branza despre ce pica sau ce se strica cel mai repede la masinile astea

sunt curios ce oi gasi prin motor cand il voi desface bucatele saptamana viitoare.

si de ce zici nene cipriane ca nu e adevarat? ia gandeste-te la un serivce ... cate magarii nu se fac in tara asta de catre mecanici cu diploma de ospatar sau barman? numa eu as putea sa scriu o revista sau o carte mai mica despre cate tepe mi-am luat prin service-uri in Timisoara si despre cate am auzit ca mi-au patit prietenii pe la mecanici ... chiar si in reprezentante. Asta cu placuta e copil mic ...
 
SATANA_01
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil SATANA_01
Offline Deconectat
Posturi: 288
Locatia: Bucuresti
Joined: 08.08.2013
Motor: 2.5TDS
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-666-SAT
Yahoo MessengerMail
Raspuns #6 - 30.05.2014 (00:19:56)
Citat

Cred ca ar trebui sa cauti alt mecanic...Dar de ce ii desfaci motorul..?Din pasiune sau ai probleme..?ca nu mai stiu pe altcineva sa fi avut atatea probleme la frontera cate ai avut tu..

POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #7 - 10.06.2014 (09:54:50)
Citat

il desfac pentru ca sunt curios ce este inauntru Emoticon

... il desfac pentru segmentare, schimbat lanturi distributie, intinzatoare distributie si cu ocazia asta o sa duc si chiuloasa la schimbat semeringuri, reglat, indreptat, injectoarele la curatat / verificat si ma bag si pana inspre cutie sa schimb ambreiajul si placa ... asa de hobby mai mult si sa mai scap de fumul pe care il scoate insistent masina.

sper sa reusesc sa il mai pun si la loc ... de desfacut o sa fie partea usoara Emoticon
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #8 - 10.06.2014 (09:54:50)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: claudiu-cld, TicuCatalin, monciroo, marius002, urucubogdan, chrismark
Vizitatori online: 15