MOTORUL "GALOPEAZă" LA PORNIRE.

Forum » Opel Frontera A - B » Motorul "galopează" la pornire.
Raspunde
Autor Subiectul: Motorul "galopează" la pornire.
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #1 - 27.10.2014 (22:17:35)
Citat

Salutare!
Frontera A, motor C 20 NE, porneşte uşor, dar nu-şi menţine turaţia constantă, galopează, se duce aproape de 2000 de ture, apoi scade brusc de zici că se opreşte şi o ţine tot aşa o perioadă până începe să se încălzească. Dacă îl ţin accelerat, menţine turaţia constantă, dar singur face pe nebunul. Asta doar dimineţile reci la prima pornire. Ce să fie? Să fie de la şoc cumva, cum funcţionează ăsta, că eu de la alea trase cu cablu, n-am mai evoluatEmoticon Aştept ceva păreri, să ştiu pe unde să-mi bag nasul.
Vă mulţumesc anticipat!
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 27.10.2014 (22:17:35)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #3 - 28.10.2014 (03:11:52)
Citat

Poate-i o tampenie ce spun dar vezi la motorasul pas-by-pas, sau de la socul automat! Nu stiu la benzinare, dar teoretic nu prea are de unde altundeva sa fie!
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #4 - 28.10.2014 (09:31:47)
Citat

Doar o idee:

***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK***

Piesa numarul 9: valva control relanti. Se desface si se curata sau se inlocuiteste

Alta idee:
Verificat bujii - cum arata electrozii pe ele: uscate, curate, umede - daca dau scanteie, si verificat fisele. E posibil ca una sau doua sa dea rateuri la rece.

Eu cam de aici as incepe ...
 
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #5 - 28.10.2014 (20:43:11)
Citat

Da... de motoras pas by pas acum aud, n-am ştiut că am aşa ceva, nu ştiu unde să-l caut. Valva 9 din schemă am curătat-o astă vară, deşi nu era cazul. La şoc mă gandeam şi eu, dar am vaga impresie că particip şi eu la anomalia asta: dacă pornesc şi-l las putin să se învartă, apoi plec cu turatia adecvată, nu-i bai, dar cand mă grabesc să plec de pe loc şi nu turez suficient, dă să moară, apăs ambreiajul, accelerez să-l readuc la viaţă şi de aici începe singur s-o ia la galop. Probabil toate manevrele astea îi dereglează puţin creierul şi de aici toată povestea. Îl mai ţin sub observaţie să văd ce şi cum, concret!
 
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #6 - 09.11.2014 (19:04:06)
Citat

Tot studiind problema am avut impresia că se aude trăgând aer pe undeva. După ce am verificat ceva coliere şi furtune, constat că nu prea e în regula furtunu gros dintre filtru şi motor. Întrebări:
1- Ce este şi ce rol are "piesa"în care intră acest furtun înspre fitru, şi care are şi o conexiune electrică?
2- Dacă acest furtun nu este etanş, în afară de faptul că poate trage praf, poate influenţa mersul motorului?
 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #7 - 09.11.2014 (21:05:49)
Citat

1- Cred ca e vorba de debitmetru. Daca citeste valori eronate poate afecta functionarea motorului
2- Neetanseitatea poate afecta valorile citite de debitmetru!
 
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #8 - 10.11.2014 (19:29:22)
Citat

Deci acolo se reglează debitul de aer, funcţie de.... ceva, ştie el ECU de ce, corect? Deci, dacă trage aer "fals" prin acest furtun, debitmetru lucrează cam degeaba, deci poate fi de aici! Bandajăm furtunul până îl înlocuim şi mai urmărim.Emoticon
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #9 - 11.11.2014 (21:37:16) - Ultima modificare: 21:39:57 2014.11.11
Citat

daca e fisurat dupa debitmetru acel furtun trebuie etansat/schimbat pentru ca din cauza lui ajunge aer in motor care e nu e "numarat" de acel debitmetru, in plus mizerie. daca e fisurat inainte de debitmetru nu e chiar atat de grav, doar ca filtrul de aer devine inutil Emoticon deci tot trebuie etansat/schimbat.

debitmetrul are doar rol de a "cantari" cantitatea de aer, nu o regleaza el ... reglajul se face in alta parte si da, acel reglaj in face ECU in funtie de mai multe valori citite de diferiti senzori, printre care si acest debitmetru. Ce mi se pare mie curios e de ce nu a intrat in limp mode si de ce nu s-a aprins check engine.
 
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #10 - 12.11.2014 (19:27:34)
Citat

Mulţam de răspuns, am băgat la cap: -debitmetru măsoară cantitatea de aer, nu o reglează! Probabil aerul nemăsurat nu a fost atât de mult ca sa aprindă bordul, dar suficient să perturbe turaţia.
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #11 - 15.11.2014 (08:51:46)
Citat

pai si? ai reusit sa schimbi sau macar sa infunzi furtunul? s-a schimbat ceva in mersul motorului?
 
CristiG.
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil CristiG.
Offline Deconectat
Posturi: 396
Locatia: Sibiciu De Jos
Joined: 18.08.2013
TRIMITE MESAJ PRIVAT
BZ-10-XFK
Mail
Raspuns #12 - 15.11.2014 (19:35:23)
Citat

Deocamdată l-am bandajat, nu am ajuns încă la magazin,şi se pare că nu mai face figuri. Am avut impresia că şi în mers ar fi o îmbunătăţire, dar n-am apucat să forţez, să văd cum trage, oricum acum porneşte frumos, n-a mai galopat. Am să-i schimb racordu şi sper că de aici a fost!
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #13 - 15.11.2014 (21:56:49)
Citat

super!
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #14 - 15.11.2014 (21:56:49)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: bobeleac, ghybanu, webmaster, stefan.covaci, Purcaroiu, Razvan98, vdcro