POMPA INJECTIE PICURA - CU DEZAMORSARE

Forum » Probleme Tehnice » Auto Diesel » Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare
Raspunde
Autor Subiectul: Pompa Injectie Picura - cu Dezamorsare
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #1 - 14.08.2013 (15:57:06) - Ultima modificare: 15:59:04 2013.08.14
Citat

Dupa cum spune si titul, de ceva vreme am probleme cu dezamorsarea dimineata, porneste anevoios cu fum alb dulce (semn de aer in sistemul de alimentare motorina).

Am studiat problema, facut test de presiune, conductele, furtunele, filtrul, capac filtru, furtunase retur injectoare toate sunt ok sau par a fi ok.

Singura problema descoperita este un picurat de motorina din pompa de injectie care este un Bosch VP44 ... picura in zona capacului din care ies conductele de motorina spre injectoare. Am studiat cu atentie zona, cat s-a putut, din conducte nu pare sa picure, mai degraba picura de undeva dintre capac si pompa, drept urmare se dezamorseaza si porneste greu si cu fum dimineata.

Intrebare intrebatoare: am observat ca acel capac este prins in niste suruburi de pompa ... daca ma apuc sa le strang ca ciobanul risc sa stric ceva in pompa?

Pompa este cea de aici:
Imagine

si picura in partea dreapta unde sunt cele 4 dude de care vin legate conductele spre injectoare, mai exact intre corpul pompei si acel "capac" prins de ea in suruburi.

Ceva pareri, solutii, destrabalari?



 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 14.08.2013 (15:57:06) - Ultima modificare: 15:59:04 2013.08.14
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
SATANA_01
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil SATANA_01
Offline Deconectat
Posturi: 288
Locatia: Bucuresti
Joined: 08.08.2013
Motor: 2.5TDS
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-666-SAT
Yahoo MessengerMail
Raspuns #3 - 14.08.2013 (21:28:13)
Citat

Citat din mesajul lui: 77BBA din 14.08.2013 15:57:06

Dupa cum spune si titul, de ceva vreme am probleme cu dezamorsarea dimineata, porneste anevoios cu fum alb dulce (semn de aer in sistemul de alimentare motorina).
Ceva pareri, solutii, destrabalari?


Dupa "semne"ma tot luam si eu pana am stricat electromotorul...Ce inseamna "Porneste anevoios?"
Masoara bujiile ,masoara tensiunea care vine la ele,si masoara daca DE FIECARE DATA cand pui contactul vine curent,si daca vine tens. de 12V.Ai un releu MOV,care de fapt are un modul electronic in el si daca e dat peste cap,iti face glume d-astea.(e vreo 500 ron)
Chiar daca ai verificat bujiile acum 1 luna,mai verifica-le o data.Vezi daca firul de la bujii face contact bine cu capul bujiei.
In mod normal,la pornire (rece) tb.sa ai 12V vreo 15-20 sec (chiar daca becul se stinge la 2-3 ) dupa care o tensiune mai mica,nu stiu exact cat,pana cand apa atinge o anumita temperatura.Atunci ies bujiile de tot.
Vara porneste si fara bujii,la rece,dar mai greu,in functie de cat de bine e reglata pompa.Asa ca ar fi foarte de ajutor sa definesti "anevoios"-prima cheie mai lunga,a doua sau a treia..

Stiind ca ai facut pompa la mariusnapcori,sunt convins ca e de la bujii.Eu le verificasem de o saptamana,cand daduse frigul,si n-o porneam decat trasa..Omoram bateria si electromotorul,in ideea ca bujiile le inspectasem deja.Cand le-am desfacut erau 3 arse...Asa ca..

POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #4 - 14.08.2013 (23:22:16) - Ultima modificare: 23:25:05 2013.08.14
Citat

porneste la prima cheie mai lunga (10-15 secunde tinuta), dupa cam 17 ore de stat nepornita. Inca nu am avut ocazia sa o las sa stea mai mult ca sa aflu ce se intampla, dar presupun ca atata timp cat este motorina in filtru si aer doar in pompa nu prea conteaza cat timp sta.

nu e de la bujii, e problema de dezamorsare clara, aer in instalatie, dovada fumul alb cu miros dulce, dupa ce porneste.

se dezamorseaza doar pompa, filtrul si conducta de tur raman amorsate din cauza supapei de sens de pe tur.

dupa ce e oprit motorul picura cam 10 minute pana iese toata motorina din pompa dupa care se opreste

exact la fel imi facea si cu pompa veche inainte sa se strice de tot.

exact la fel imi facea si cand se dezamorsa pe la returul de pe injectoare pana am schimbat toate T-urile si furtunasele de retur

se vede clar cu ochiul liber cum picura pompa, si cu oglinda am vazut toata partea din spate (aia de ziceam in prima postare) umeda si plina de motorina, dar conductele spre injectoare sunt uscate, la fel si olandezele care le prind de pompa. picuratul vine clar de undeva dintre capac si pompa.

saptamana viitoare desfac iara tot ce imi sta in cale si ma apuc sa strang hotarat capacul ala sa vedem ce se intampla. evident inainte sa fac asta o sa incerc sa dau de marius, am incercat si azi dar tot cu telefonul inchis Emoticon

ca sa fiu sigur o sa pun multimetrul si pe bujii sa vedem ce se intampla si pe acolo ... dar daca ar fi bujiile, cum iti explici fumul alb la pornire ?


 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #5 - 18.08.2013 (19:37:40) - Ultima modificare: 19:38:17 2013.08.18
Citat

verificat bujii sunt super ok toate 4, vefiricat si fise / cabluri, la fel.

discutat cu marius, aparent in acea parte de pompa poate picura doar una dintre conductele de motorina ...

le-am desfacut pe toate 4 si am observat ca una dintre ele picura pe la piulita, dar scuipa motorina spre pompa.

curatat din nou toate conductele si strans cu incredere la loc (chiar cu ciocanul)

aparent problema s-a rezolvat, ieri am facut toata smecheria si azi a pornit la sfert de cheie dupa aprox 14 ore de stat neporninta.

revin in vreo 2 zile cu detalii sa vedem cum porneste dimineata, dar cel mai probabil era acea conducta de motorina.

 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #6 - 19.08.2013 (15:45:35)
Citat

dupa cum am promis... revenim

azi dimineata (pe la 10,30 defapt) dupa ce masina nu a mai fost pornita de ieri de la ora 14.00 ... am dat sa pornesc motorul si ... surpriza !!!

a pornit la sfert de cheie EmoticonEmoticon

concluzia: picuratul si dezamorsarea pompei erau de la piulita de pe conducta de motorina, chiar la iesirea din pompa, insa motorina iesea inspre pompa nu spre conducta.
concluzia 2: cateodata solutiile evidente si simple sunt cele corecte ... fara alte complicaciuni si gandit prea mult situatia!

 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #7 - 19.08.2013 (15:45:35)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: florin4388, viperin, Andreialex91, manciulea, faustino