PREA MULTE CODURI DE EROARE

Forum » Probleme Tehnice » Auto Benzina » Prea multe coduri de eroare
Raspunde
Autor Subiectul: Prea multe coduri de eroare
justysrl
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 1
Locatia: Deva
Joined: 29.06.2015
TRIMITE MESAJ PRIVAT
HD-20-JCP
Yahoo MessengerMail
Raspuns #1 - 29.06.2015 (00:41:13)
Citat

Buna seara! In luna februarie mi-am cumparat un Opel Astra TwinPort Njoy 1.6, motor Z16XEP fabricata in 2003. Masina nu o folosesc zi de zi, este mai mult o masina de weekend. La aproximativ o saptamana de la achizitie mi sa aprins martorul check engine in bord fara ca masina sa aiba vreo manifestare. Am fost la un mecanic, am pus-o pe un tester Opcom si a iesit eroarea P0340 – semnal incorect de la senzorul axei cu came – nu este prezent. Am schimbat distributia, cureaua de accesorii, filtrele de aer, ulei, benzina, polen, am schimbat uleiul si daca tot era desfacut capacul de la distributie, mecanicul a curatat si senzorul, a sters eroarea si mi-a spus ca daca mai apare, trebuie schimbat senzorul. Modelul de senzor este de la Delphi, cod 25337265. M-am interesat la magazinele de piese auto, nu au de unde sa il comande, probabil ca nu se mai fabrica, asa ca am cautat alternative. Preturile incep de la 170 pana la 550 lei cel de la FAE fiind cel mai ieftin, cel de la Hella fiind cel mai scump. Mi-a fost recomandat unul de mijloc de la Meat and Doria la 270 lei. Nu am fost la reprezentata Opel sa intreb cat face unul original GM. Ramas fara buget dupa cheltuielile cu achizitia masinii, RAR, taxa de poluare si celelalte taxe, schimbatul distributiei si restul consumabilelor, am amanat achizitionarea senzorului. De cand am luat masina, am umblat cu ea aproximativ 1000 de km. Dupa ce am schimbat distributia si sters eroarea, la vreo saptamana mi-a aparut iarasi martorul check engine in bord si dupa inca o saptamana au aparut si primele manifestari. Mai intai am observat ca uneori nu trece la mai mult de 3500 de turatii, dar nu m-a deranjat prea tare, avand o sotie si 2 copii nu sunt un vitezoman, nu merg prea tare asa ca nu prea treceam de 3500 de turatii. A doua manifestare este lipsa acceleratiei, plecam cu masina de pe loc, incercam sa accelerez ca sa trec in treapta urmatoare, dar nu se accelera desi apasam pedala la maxim, statea pana in 1500 de turatii. Daca opream motorul si il reporneam isi revenea si puteam sa imi continui drumul fara sa se mai manifeste in vreun fel. A treia manifestare se intampla mai rar si anume merge in suturi, indiferent de treapta de viteza sau daca motorul este cald sau rece. In afara de lipsa acceleratiei care se intampla ceva mai des, manifestarile sunt aleatorii, dupa prima pornire daca nu sunt probleme cu acceleratia, pot merge cu ea oricat, nu manifesta nimic, majoritatea problemelor apar la turatii joase. Ultima manifestare am inceput sa o am de cateva zile si anume pornesc motorul, il las la ralanti si turatia variaza intre 800 si 1500, ba creste, ba scade, se stabileste o vreme la 1000 apoi scade brusc si se opreste motorul. Am pus-o din nou pe tester Opcom si mi-au iesit 8 erori. Le-am sters, ( stiam ca doar aman inevitabilul) iar dupa un minut eroarea P0340 a aparut din nou. Dupa alte cateva minute, timp in care motorul sa oprit de cateva ori, au mai aparut si erorile P0220, P1550, P0141.Am atasat pozele si raportul cu erorile. Este posibil ca din cauza senzorului defect de la axul cu came sa fie generate si celelalte erori, sa fie legate una de cealalta, sau fiecare componenta data de erori sa aiba vreo problema, respectiv sonda Lambda, EGR, clapeta acceleratie sau cel mai grav ECU defect? Voi ce parere aveti, ati avut si voi asemenea probleme si daca da, cum ati reusit sa le rezolvati. Orice sfat, sugestie este binevenita. Multumesc.
Imagine

Imagine

Imagine
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 29.06.2015 (00:41:13)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #3 - 29.06.2015 (06:46:41)
Citat

Senzorii au durata de viata limitata! Schimba senzorul, si vezi apoi ce erori mai afiseaza.
E foarte posibil ca din cauza lui sa-ti dea si celelalte erori!
 
bebe
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 3
Locatia: Giurgiu
Joined: 27.04.2016
TRIMITE MESAJ PRIVAT
GR-34-BIA
Mail
Raspuns #4 - 28.04.2016 (18:06:56)
Citat

Salut. am achizitionat de vreo 7 luni un opel astra g motor 1.8 benzina 125 cai euro 4 ,toate bune si frumoase pana de curand cand a inceput sa mi fac probleme adica mi se aprinde check engin si triunghiul acela galben cu o masina care derapeaza.... si nu mi mai trage mororul trepideaza si nu mai are putere am fost la 3 serviceuri si 3 raspunsuri la 1 ul ca ar fi bobina si nu stiu ce senzor de la motor altul ca e injectorul sau ecu si altul si mai grav ca ar fi ecu , bobina inductie senzorul de la abs si in ultimul rand sonda lamda. Din necunostiinta de cauza am inceput sa le schimb am schimbat bujii si bobina de inductie si mi da eroare pe pistonul 2 adica pe injector. Mentionez ca dimineata cand motorul este rece imi merge ffff bine fara erori dar dupa cva timp 25 30 min de functionare se aprind martorii si o ia de la cap, asta pana se raceste iar motorul . Nu stiu ce sa i mai fac . O parere ,un sfat v as ruga . Va multumesc anticipat
 
bebe
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 3
Locatia: Giurgiu
Joined: 27.04.2016
TRIMITE MESAJ PRIVAT
GR-34-BIA
Mail
Raspuns #5 - 29.04.2016 (08:55:16)
Citat

Multumesc
 
bebe
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 3
Locatia: Giurgiu
Joined: 27.04.2016
TRIMITE MESAJ PRIVAT
GR-34-BIA
Mail
Raspuns #6 - 22.05.2016 (08:13:00) - Ultima modificare: 08:14:00 2016.05.22
Citat

Salut dragi colegi ,problema rezolvata . Ecu mort ,pentru reparat mi s a cerut 700 ron de lipit toata mufa. Am cautat pe Google si am gasit un site unde aveau ecu de vanzare ,mare noroc am gasit la cineva din Bihor unul la incredibilul pret de numai 350 ron cu transport cu tot singura problema fiind imobilzatorul care nu era pereche cu ecu .Un prieten mi l a imperechiat ,si surpriza era de model mai nou, al meu avand codul 5wk9 196 iar celalalt 5wk9 1720 ,masina pornea dar nu porneau electroventilatoarele si ac ul. Dupa o discutie cu un prieten pe forum mi a zis ca se poate rescrie softul si o sa mi mearga . Mi a dat nr de tel al unui prieten de al lui un anume Cristi din Bucuresti si in 30 35 min mi a rescris softul. Masina merge perfect,Multumesc baieti .Multa bafta.
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #7 - 22.05.2016 (08:13:00) - Ultima modificare: 08:14:00 2016.05.22
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
cum sa treci de la faruri normale la faruri cu lupa pe astra g ColbyAxton Ghid tehnic 2020-11-25
Decodare casetofon sau radio-CD Vlad-Andrei Publicitate 2020-11-05
Ce am facut azi la Frontera zandor Opel Frontera A - B 2020-09-23
vand Astra J GTC 2013 diesel 1.7 manual type1 Vanzari & Cumparari Opel 2020-09-22
Setari 4 x 4 zandor Opel Frontera A - B 2020-09-22
Ultimele poze din Garaj
FDUX-176 Cv-00-VMZ Cv-00-VMZ Cv-00-VMZ Cv-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7195 de mesaje in 828 de subiecte
Total membri in comunitate: 3227
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este PetreaMarian
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: nutzul, mermeluta, smecherix, giovanib, Valy92toc
Vizitatori online: 5