RIDICARE GEAMURI ELECTRICE DIN TELECOMANDA ASTRA G 2007

Forum » Opel Astra » Astra G » Ridicare geamuri electrice din telecomanda Astra G 2007
Raspunde
Autor Subiectul: Ridicare geamuri electrice din telecomanda Astra G 2007
cocosamba
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 1
Locatia: Bucuresti
Joined: 17.05.2018
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-67-VOW
Mail
Raspuns #1 - 17.05.2018 (10:38:20) - Ultima modificare: 10:54:27 2018.05.17
Citat

Salutare tuturor!

Sunt noul posesor al unui Opel Astra Classic 2007, berlina, 1.7 cdti, Z17DTL si as vrea sa pot ridica geamurile din telecomanda, la a doua apasare. Am citit si rascolit forumurile si am vazut ca exista o varianta simpla, la prima vedere, care consta in adaugarea unei diode (1N4001 sau 1N4007 in functie de autor, eu am gasit si cumparat una 1N4007 care a costat 0,21 RON) intre 2 fire (rosu/galben si albastru/negru) la modului de confort.

Zis si facut. M-am apucat de treaba. Am identificat locatia modulului de confort (este pe partea pasagerului, chiar in fata pragului), Am desfacut masca de plastic (este nevoie de o surubelnita mica si un torx de 20). Trebuie scoasa mascuta care acopera surubul cu o surubelnita fina si apoi desfacut un singur surub torx 20. Atentie la clipsurile dintre masca si restul pragului pentru ca se pot rupe usor. Dupa ce am dat jos masca de plastic am dat de modulul de confort care era fixat de caroserie cu 2 piulite de 10 din plastic. Cu o cheie tubulara de 10 si un prelungitor le-am desfacut imediat. Timp necesar de lucru pana acum aproximativ 5 minute.

Problema insa a aparut cand m-am uitat la modul. Difera de cel din poze/tutoriale. Are tot 2 mufe principale insa fiecare contine mai multe fire. Am izolat firul rosu/galben si cel albastru/negru (le-am scos din manunchiul de fire) ca sa ma apuc de treaba. Am fost inspirat ca inainte sa fac puntea cu dioda 1N4007 sa masor tensiunea pe cel rosu/galben cu un multimetru si am constatat cu stupoare ca are 12V+ permanent indiferent daca usile sunt inchise sau deschise, daca actionezi telecomanda sau nu, daca ai sau nu motorul pornit etc. Am stat si m-am gandit ca in mod normal ar trebui sa nu aiba tensiune pe el si in momentul in care apesi a doua oara butonul de inchidere de pe telecomanda sa dea doar un impuls catre firul albastru/negru. Nu cred ca-i ok sa le leg cat timp exista 12V+ permanent pe firul rosu/ galben.

Rugamintea mea este urmatoarea: daca are cineva modului din poze instalat pe masina si a reusit sa faca puntea asta sa-mi explice si mie ce fire trebuie legate si in ce fel.

Mentionez faptul ca primele 3 poze nu-mi apartin si au fost luate dintr-un tutorial.

Imagine

Imagine

Imagine

Asta am gasit eu montat in masina.

Imagine

Imagine

Multumesc anticipat!
Scuzati kilogramele de scris insa m-am gandit ca e ok sa descriu pe larg problema. Daca ma poate ajuta cineva si iese cum trebuie promit solemn ca fac un tutorial ca la carte pentru tipul acesta de modul.
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 17.05.2018 (10:38:20) - Ultima modificare: 10:54:27 2018.05.17
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: bobeleac, ghybanu, webmaster, stefan.covaci, Purcaroiu, Razvan98, vdcro