SIROCOU EBERSPARCHER HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ PE OPEL

Forum » Tutoriale » Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel
Raspunde
2
1
Autor Subiectul: Sirocou Ebersparcher HYDRONIC D3WZ,D4WZ , D5WZ pe opel
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #16 - 03.04.2015 (23:04:26) - Ultima modificare: 23:08:35 2015.04.03
Citat

Dar esti constient ca pornirea masinii se face la rece , si atunci marele castig care este ... ca incalzesti ceva mai repede motorul , dar cand ajungi la masina tot ai parbriz inghetat , motor rece si frig in interior. Acum tu decizi cum e mai bine .
Daca nu ma insel va trebui sa il legi pe firul de 12v pe contact-pinul 7
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #17 - 03.04.2015 (23:04:26) - Ultima modificare: 23:08:35 2015.04.03
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
kilovolt
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 1
Locatia: Iasi
Joined: 25.07.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-123-ASD
Yahoo MessengerMail
Raspuns #18 - 05.11.2015 (01:48:04)
Citat

Stie cineva cum se conecteaza diagnoza edith la Hydronic daca nu ai cablul adaptor de la eberspacher?Ala care il dau ei pentru Hydronic ll D5Z-F / cazul meu / are codul 24 0179 00 03 00 si costa 100 euro . N as da banii astia.
 
jazzfusion45
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 5
Locatia: Baia Mare
Joined: 08.10.2016
TRIMITE MESAJ PRIVAT
MM-22-GGY
Mail
Raspuns #19 - 23.10.2016 (10:46:11) - Ultima modificare: 10:54:30 2016.10.23
Citat

Salutare.Am si eu un eberspacher D5WS pe o vectra b 2.0 YDTH care nu vrea sa porneasca.Nu am ceas programator nici telecomanda,Am doar un buton rosu in bord(o sa atasez poze cu el)care la atingerea lui se aprinde ledul.Si atat.A avut mufa cu 8 pini scoasa din lateralul lui si cea cu 2 pini de la pompa de apa.Le-am bagat inapoi,si nu face nici o miscare.Cineva mi-a spus ca porneste sub 4 grade,dar eu nu cred asta pentru ca am verificat langa filtrul de polen si am vazut ca nu are senzorul de temperatura acolo,Nici mancar un receptor pentru telecomanda nu am vazut,decat o chestie in stanga parbrizului sus.Am verificat inclusiv siguranta si este buna.Altceva nu mai stiu ce sa fac sa-l pornesc.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #20 - 29.10.2016 (20:54:02)
Citat

sunt atat de pacatoase eberspach-urile incatiti vine sa te lipsesti de ele ... eu din 10 am vazut doar 1 mergand . Probleme la ele -placa electronica si bujia cu sita ..recomand webasto
 
RaduRek
• Incepator •
Incepator
Profil RaduRek
Offline Deconectat
Posturi: 5
Locatia: Bucuresti
Joined: 20.11.2016
Masina: Astra J
Motor: A17DTR
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-70-REK
Mail
Raspuns #21 - 20.11.2016 (13:40:57) - Ultima modificare: 14:04:55 2016.11.20
Citat

Salut tuturor Emoticon

Am gasit intamplator acest forum si tare ma bucur ca mai sunt persoane pasionate de subiectul incalzitoarelor auxiliare si in speta Eberspacher Hydronic.

Debutul meu cu aceste dispozitive a fost la achizitionarea unui Opel Astra G 1.7 DTI in 2007(adus din Germania, prima mana in RO) cand ulterior am descoperit langa blocul de lumini ceasul programator dedicat functionarii orare a dispozitivului. Cu alte cuvinte, m-am interesat ce face acel ceas si intr-una din zile m-am hotarat sa il pornesc. Nu va spun ce entuziasm a urmat in clipele urmatoare la auzirea zgomotului de avion generat de incalzitor. Fara nicio retinere a fost "dragoste la prima vedere". La momentul de atunci iubeam masina aceea de doua ori mai mult pentru cat confort oferea sistemul.
Programam ceasul cu 30 minute inainte de ora de plecare si cand ma suiam in ea era totul cald, motor, interior, geamurile dezaburite, zapada topita, mai mare dragul Emoticon
Evident cu ocazia aceasta am dezvoltat ideea si au urmat ceva imbunatatiri. Prima chestie i-am aplicat o pornire din telecomanda alarmei ca sa activez sistemul de la distanta si in afara situatilor asistate de ceasul programator - succes total. Apoi dupa vreo 2 ani de utilizare intensa in sezoanele reci au inceput problemele, prima: S-a ars bujia incandescenta (am inlocuit-o), sistem din nou functional, bucurie inca 2 ani. Apoi avea ceva ce o facea sa functioneze cand vroia ea si la o ulterioara diagnosticare am observat ca firul de + general ce mergea in placa de baza, lipitura cedase. Nu s-a mai putut face nimic(in sensul refacerii lipituri) deoarece placa era acoperita de o rasina si nu am stiut cum sa o indepartez. In concluzie am decis sa achizitionez altul nou din Germania. Vreau sa mentionez ca dispozitivul era Eberspacher Hydronic D4WS C cu toate sistemele de alimentare combustibil si pompa incorporate.

Evident ca "telenovela" Eberspacher a continuat si pe masinile ce mi-au apartinut ulterior O Corsa D(1.3 CDTI EcoFlex 2010) si actual pe o Astra J (1.7 CDTI 2011).

Pentru mine sistemul este un "Must Have" pe masina personala, iar acum dupa 6 ani de utilizare intensa pe celelalte masini a sistemului D4WSC, se pare ca si acesta a obosit si face figuri, am decis sa achizitionez altul nou Hydronic II D5Z-H pe care o sa-l adaptez in locul celui vechi.

Concluzie finala pentru amatorii de confort in sezonul rece, dupa 10 ani de experienta cu ele, ca sfat: cautati dispozitive cat mai noi eventual faceti un efort si cumparati unul nou. Preturile variaza(afara) intre 200 si 500 €. Problema lor frecventa este sita(fitilul) de aprindere. In cazul acesta se poate construi una echivalenta sau chiar mai buna decat a gandit-o fabricantul(chestie testata de mine). A doua problema majora este unitatea centrala care nu se defecteaza decat daca dispozitivul a fost instalat pe masina intr-un loc foarte expus umezeli si mizeriei generate de automobil in rulaj.
Deci tinandu-se cont de cateva mici conditii sistemul functioneaza impecabil facandu-si treaba cu brio chiar fiind el si Eberspacher.
Cu bine tuturor si va astept la conversatii Emoticon

AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #22 - 22.12.2016 (20:59:19)
Citat

Din punctul meu de vedere te consider norocos că ți FC eberspacher...Eu am renunțat la așa ceva și am trecut de vreo 4 ani la webasto...Funcționează impecabil.
 
Florinsandu1
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 2
Locatia: Matasaru
Joined: 21.02.2017
TRIMITE MESAJ PRIVAT
DB-73-STE
Mail
Raspuns #23 - 21.02.2017 (16:09:57) - Ultima modificare: 16:17:27 2017.02.21
Citat

Vă Salut cu respect , am și eu o problema cu incalzitorul model eberspacher hydronic d5ws , pornește 10 sec ventilator se oprește 2 și iar pornește 10 și după se oprește ...Am testat bujia și pompi.ta de dozaj motorina , pompa de recirculare apa , sunt ok , am schimbat și garniturile numai sita de la bujie nu avea nici garnitura nici oring ul acela așa ca am lăsat așa ...Este posibil sa nu functione din cauza sitei ? Sau problema la ecu ? Va mulțumesc
 
RaduRek
• Incepator •
Incepator
Profil RaduRek
Offline Deconectat
Posturi: 5
Locatia: Bucuresti
Joined: 20.11.2016
Masina: Astra J
Motor: A17DTR
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-70-REK
Mail
Raspuns #24 - 26.02.2017 (03:53:03) - Ultima modificare: 04:20:08 2017.02.26
Citat

Citat din mesajul lui: gabiopel din 22.12.2016 20:59:19

Din punctul meu de vedere te consider norocos că ți FC eberspacher...Eu am renunțat la așa ceva și am trecut de vreo 4 ani la webasto...Funcționează impecabil.


Nu am testat Webasto si nu cred ca voi testa prea curând, probabil sunt bune sau foarte bune... vedem pe viitor.
Momentan, cum am spus si in postul anterior, am descoperit tot un Eberspacher Hydronic II D5Z-H(pe care il am montat pe masina) si mi se pare absolut fantastic, are un randament si o functionare constanta de a batut toate D3,D4 si D5 urile. In 3 luni de iarna si folosire intensa nu a dat niciun rateu de pornire sau oprire, iar la -10°C afara aduce motorul la 60°C in maxim 20 minute.
Este model 2016 si difera foarte mult constructiv. Asa ceva as recomanda cu maxima convingere orcarui amator de incalzitoare auxiliare.



Imagine Imagine

Imagine Imagine

AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic
RaduRek
• Incepator •
Incepator
Profil RaduRek
Offline Deconectat
Posturi: 5
Locatia: Bucuresti
Joined: 20.11.2016
Masina: Astra J
Motor: A17DTR
TRIMITE MESAJ PRIVAT
B-70-REK
Mail
Raspuns #25 - 26.02.2017 (04:16:17) - Ultima modificare: 04:42:44 2017.02.26
Citat

Citat din mesajul lui: Florinsandu1 din 21.02.2017 16:09:57

Vă Salut cu respect , am și eu o problema cu incalzitorul model eberspacher hydronic d5ws , pornește 10 sec ventilator se oprește 2 și iar pornește 10 și după se oprește ...Am testat bujia și pompi.ta de dozaj motorina , pompa de recirculare apa , sunt ok , am schimbat și garniturile numai sita de la bujie nu avea nici garnitura nici oring ul acela așa ca am lăsat așa ...Este posibil sa nu functione din cauza sitei ? Sau problema la ecu ? Va mulțumesc


Sita aceea, peste bujie(care nu este prezenta la modele foarte vechi) are rol de fitil si functioneaza astfel: Pompa injecteaza cateva picaturi de combustibil peste ea, iar cu ajutorul ochiurilor sitei si proprietati de absortie, combustibilul se distribuie in jurul bujiei(inrosite), luând foc. De aceea sita si bujia trebuie sa fie in stare cat mai buna pentru a facilita procesul de aprindere a combustibilul in camera de ardere. Iar dupa descrierea dvs. cam ecu ar fi si cel mai exact defectul s-ar putea afla avand alte componente disponibile, functionale si inlocuite pe rand in ansamblul incalzitorului defect.
Daca sunteti amator de un dispozitiv bun dati-mi un PM si va explic mai exact ce e cu ele. Astea vechi utilizate intens nu vor functiona corect decat dupa inlocuirea a 80% din componente cu unele noi.

AstraJ/1.7 CDTI/Cosmo/RaceChip/K&N/Navi/Hydronic
Florinsandu1
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 2
Locatia: Matasaru
Joined: 21.02.2017
TRIMITE MESAJ PRIVAT
DB-73-STE
Mail
Raspuns #26 - 13.03.2017 (11:05:04)
Citat

Am reușit sa îl fac sa pornească vreo 2 minute ...pornește pompa de recirculare , pompita de dozaj motorina , pe urma ventilatorul de la incalzitor funcționează 2 3 min maxim și se opreste ...Dacă mă poate ajuta careva cu o diagnoza sau cu vreun indiciu ..
 
mesterel
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 1
Locatia: Alexandria
Joined: 02.03.2018
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TR-25-BYN
Mail
Raspuns #27 - 02.03.2018 (16:23:21)
Citat

Salutare, mai este activ acest topic? Detin un Ebersparcher HYDRONIC D5WZ si nu reusesc sa il pornesc "la lighean" M-ar interesa schema mufei cu 8 pini in detaliu. Multumesc
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #28 - 02.03.2018 (16:23:21)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
2
1
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Cod eroare și imobilizate activat Cirtiuionutbogdan Zafira B 2018-10-15
Buton sport Nathan Discutii Generale 2018-10-13
OPEL Navi 600 / Navi900 EUROPA + ROMANIA 2016 CARD SD Original whisky Vanzari & Cumparari Piese 2018-10-01
rezistenta electro ventilator z16 xep Criss Astra G 2018-09-28
Tractorasul meu JAC Esti Fan Opel ? Arata-ne masina ! 2018-09-20
Ultimele poze din Garaj
VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7106 de mesaje in 781 de subiecte
Total membri in comunitate: 2844
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Puttancs
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: mayna, virusu_mut, udrescugrigore, nnooll, perneauto, Barbatocu, Potera78
Vizitatori online: 8