Autor | Subiectul: Umilit la service-ul Polymobile Cluj |
In data de 11.11.2014 duc masina, un Opel Astra J 1,4 Turbo an 2010 aprox. 68.000 km, in service la reprezentanta Polymobile Cluj pentru revizie. Totul OK. In 23.11.2014, motorul nu mai trage, parca nu ar mai avea turbina. Luni, 24.11.2014 duc masina inapoi la Polymobile Cluj. Pana aici toate bune, dar: - pana azi , 18.12.2014, nu au un diagnostic al defectiunii. Am trecut deja prin urmatoarele defectiuni posibile: electrovalva defecta, turbina defecta, chiuloasa deformata, piston fisurat; - pana azi , 18.12.2014, nu au un termen de finalizare a diagnosticului, cu atat mai putin al reparatiei; - pana azi , 18.12.2014, refuza sa imi puna la dispozitie corespondenta cu Marsh, emitentul garantiei extinse, garantia de producator fiind expirata. Se invoca confidentialitatea acestei corespondente desi la un dosar refuzat (boxa dreapta fata) am primit intreaga corespondenta in timp real pentru a-mi dovedi ca trebuie sa le platesc din buzunat; - in 16.12.2014 dupa ce i-am reclamat la Opel Southeast Europe s-au oferit sa imi dea o masina de schimb, culmea, in chirie, nu cu gratuit. Nu stiu daca un Opel Astra J 1,4 Turbo vi se pare echivalent cu o Honda Jazz 1,2i; - in 17.12.2014 dupa o noua discutie la Opel Southeast Europe masina de schimb devine gratuita. Modelul nu se schimba - Honda Jazz. Nu stiu sincer daca sa accept sau nu; - azi 18.12.2014 am facut marele pas si i-am reclamat intr-un final la protectia consumatorului. Precizez ca nu ma las descurajat usor, am avut de-a lungul timpului mai multe masini Opel, momentan mai avand inca 3 pe firma, dar dupa aceasta experienta: 1. nu mai calc cat traiesc la Polymobile Cluj nici pentru service, nici pentru a cumpara masini. Mare atentie, tot ei sunt si la Honda Cluj; 2. nu mai cumpar cat traiesc masini Opel. Asta daca nu reuseste cumva cineva sa ma convinga ca nu calitatea de productie a masinii e de vina pentru aceste defecte in lant ci calitatea service-ului de la Polymobile Cluj; 3. pana nu imi permit sa vand cele 3 Opel-uri pe care le mai am, ma intorc in genunchi la Ecomax (asa am aflat ca sunt din nou reprezentanta si service autorizat Opel), desi nici ei nu sunt perfecti. In concluzie, nu cred ca am fost vreodata mai umilit, pe banii mei, de cand ma stiu, decat am fost de cei de la Polymobile Cluj. | |
Aici gasesti raspunsul : | |
cip077 • Moderator Senior • Deconectat Posturi: 820 Locatia: Aricestii Rahtivani Joined: 05.08.2013 Masina: Frontera B Motor: 2,2 DTI, 88kw TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Daca de la o simpla revizie ai ajuns la supozitii de a demonta un motor.... e chiar strigator la cer. Sincer eu banuiesc a fi vreo piesa schimbata 'cu scop'. Am mai auzit deastea, e drept ca la Wv(Cardinal Ploiesti), dar nici cei de la Opel nu sunt mai cu mot. Pacat de cele intamplate si sa ne spui cum o sa rezolvi. |
Update! In 19.12.2014 am acceptat masina de schimb Honda Jazz. Cand am ajuns acasa cu ea, noroc ca nu m-a oprit politia, surpriza - nu avea roata de rezerva, triunghi reflectorizant, trusa de prim ajutor si nici vesta reflectorizanta. Cauciucuri de iarna sterse, de 2 sau trei feluri, lanturi nu. Pe scurt, pentru a nu risca amenzi sau accidente pe carosabil alunecos, cu exceptia a 2-3 drumuri scurte in interiorul orasului, am tinut masina in garaj pana in 30.01.2015, cand intr-un final mi-am ridicat propria masina de la Polymobile, cu ajutorul divin probabil. Diagnosticul defectiunii masinii l-am avut in 22.12.2014, la aproape 1 luna de la intrarea in service - turbosuflanta stricata, piston nr. 1 fisurat. Nu se stie care defectiune a fost prima, dar se pare ca au fost cauzate una de alta. Dat fiind acest lant de cauzalitate, emitentul politei de garantie extinsa, refuza in prima faza sa despagubeasca una din 2 defectiuni. Ei sustin ca nu despagubesc decat dauna cauza, nu si dauna efect. Dupa discutii telefonice si prin e-mail, se accepta la plata urmatoarele: turbina integral si pistonul fisurat, dar nu tot setul de 4 pistoane. Solutia cu inlocuirea unui singur piston fiind atehnica am optat pentru a suporta eu diferenta si a schimba setul de pistoane. Pana la urma emitentul politei de garantie extinsa a revenit la sentimente mai bune si a achitat 1/2 din setul de pistoane si piese/consumabilele aferente (schimb ulei, filtru ulei, set bujii, garnituri, suruburi, etc.). Intervine urmatoarea problema. In 23.12.2014 aflu de la Polymobile ca, desi au sosit piesele de schimb nu au setul de scule necesar pentru demontarea si remontarea setului de pistoane pe motorizarea 1,4 i Turbo. In conditiile in care motorul acesta se fabrica din 2009 inteleg ca ei nu lucrasera inca niciodata pe acest tip de motor. In 30.01.2015 primesc telefon sa merg sa ridic masina. Refuz sa semnez pentru ridicarea masinii si a facturii fara un test drive pentru a ma asigura dupa toate tergiversarile, amenintarile etc. ca voi primi inapoi o masina functionala, nu a suma de piese defecte. Spre surpriza mea, pana azi 02.02.2015 masina functioneaza fara probleme. Va tin la curent daca apare ceva. Intorcandu-ne la ridicarea masinii, primesc devizul/factura pentru lucrare. Printre altele, in deviz apar 100 lei combustibil, 200 lei verificare planeitate si fisuri chiulasa, desi aceasta nu s-a schimbat, spalat interior exterior 75 lei, etc. Evident, desi am vorbit de n ori la telefon pe tema aceasta nu era aplicat nici discount-ul de 20% pentru masini peste 4 ani inscrise in programul MyOpel. Platesc, iau actele si masina. Cand sa pun cartea de service in bord, constat ca schimbul de ulei, filtre si bujii nu este trecut ca revizie in cartea tehnica. Ma intorc. Dupa mai multe telefoane la colegi, pentru a se asigura ca intradevar ce este trecut in factura achitata deja cu cardul s-a efectuat la masina, mi se completeaza datele de revizie. Ajuns acasa constat ca urmatoarea revizie trecuta in carte e la 5000 km nu la 15000 km si ca mi-au schimbat si suportul de placute de inmatriculare din Opel West Oradea in Polymobile. Daca vedeam in service cred ca le dadeam cu suportul de placute in cap (inca ma mai gandesc cum pot personaliza acele suporturi la modul "Nu mergeti la ...". Nu ma mai intorc 15 km pana la Polymobile fiindca nu ma mai tin nervii. Cireasa de pe tort vine azi cand ma suna cei de la asistenta Opel South East Europe sa le confirm ca masina a fost ridicata si pot sa inchida reclamatia pe care am facut-o impotriva Polymobile. Le confirm ca masina e ridicata, functioneaza, dar totodata precizez ca vina pentru situatia creata nu e doar a celor de la Polymobile ci in egala masura si a celor de la Opel South East Europe care au autorizat un service incapabil sa diagnosticheze si sa repare masini marca Opel, ca sa nu mai vorbim ca nici macar nu au dotarea tehnica necesara si trebuie sa isi comande scule si sa astepti o luna pana au cu ce sa demonteze si remonteze masini marca Opel. La acest punct in conversatie legatura telefonica s-a intrerupt. Inca nu am fost recontactat de Opel South East Europe. Inutil sa spun ca Protectia Consumatorului desi, extrem de prompta in raspuns (am facut reclamatie intr-o seara impotriva celor de la Polymobile si am fost sunat la 08:30 a doua zi), nu m-a putut ajuta deoarece masina fiind pe firma ei nu au competenta sa solutioneze conflictele intre firme. In CONCLUZIE: NU CUMPARATI MASINI OPEL, DACA DORITI TOTUSI SA CUMPARATI SAU ATI CUMPARAT DEJA OPEL, NU VA APROPIATI DE ASA-ZISUL SERVICE OPEL POLYMOBILE CLUJ!!! | |
77BBA • Stagiul 2 • Deconectat Posturi: 251 Locatia: Timisoara Joined: 07.08.2013 Masina: Frontera B Motor: Y22DTH TRIMITE MESAJ PRIVAT |
in concluzie nu cumparati masini de nici un fel sau si mai bine nu va deranjati sa mergeti cu ele in service-uri autorizate sau nu din tara asta... am un prieten care si-a luat tuareg nou, a stat cu masina in service 6 luni dupa ce a a condus-o 2 luni de noua. i s-a schimbat integral motorul (bloc motor, pistoane, segmenti, etc), tot ca si tie cu discutii, amenintari si chestii romanesti. in alta ordine de idei, nu stiu cum este prin alte parti ale tarii, dar aici in timisoara, firma mea se ocupa de niste cursuri de calificare pentru mecanici auto. am dus oferte cam la 70% din service-urile din oras, initial la cei mari, reprezentante, etc. in discutiile cu departamentul de resurse umane de la FIECARE din service-urile mari din oras am aflat urmatoarele: 90% din personalul care LUCREAZA efectiv pe masina NU ARE NICI O CALIFICARE / SCOALA / PREGATIRE in domeniul auto. Majoritatea au 8 clase sau calificari din alte domenii care nu au nici o legatura cu mecanica. Stiu ca vi se pare incredibil dar va garanteze eu ca asa este. In situatia in care pe masina mea lucreaza un bucatar, care nu are habar de NICI o teorie a functionarii unui motor diesel sau pe benzina, el cunoscand doar niste aspecte practice pe care le-a invatat de la altii in cei 2-3 ani de cand FACE PE MECANICUL, la ce sa ma astept eu de la un service? As putea scrie o carte destul de grosuta cu toate problemele pe care acesti "MECANICI" mi le-au cauzat la cele 4 autovehicole pe care le-am avut / 3 le mai am inca in proprietate si inca vreo 2 carti cu toate problemele pe care mi le povestesc toti prietenii. Concluzia: producatorii construiesc masini si pun piese pe ele in asa fel incat ceva sa pice la un anumit nr de km. Industria de piese auto si service-urile trebuie sa traiasca (bine) si ei din ceva. Pe de alta parte pregatirea si cunostintele teorerice, dar in multe cazuri si practice ale "mecanicilor" auto din tara asta (sau cel putin din Timisoara) lasa FOARTE MULT DE DORIT !!! |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: deltaic, Depanatorul, Colorgreen, Viorache75, corsa77, gheorge, virgil04, URAGAN, neramihai, aurelrma | ||||||||