Posturile utilizatorului klavs

Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 01.01.2016, ora 16:02:45
Asta e max pe bord in forja:

Imagine

Asa arata cand deschide termostatul:

Imagine

Asta e termostatul:

Imagine

Cand acul sare 2 mm peste linia de mijloc, baga caldura suficienta. Cum pacalesc termostatul sa deschida la temp mai mare? Sau... de unde sa iau unul care deschide la peste 95C, si care sa se potriveasca la tiribomba mea?
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 31.12.2015, ora 23:58:54
La multi ani!!!

Am schimbat puntea acum 2 zile, dar era atat de frig, ca nu m-a mai interesat ce s-a rupt in cea veche. Poate la primavara imi satisfac curiozitatea. Uleiul era proaspat, ca idee. Acum ma enerveaza caldura. Acul sta cu 2 mm sub linia de mijloc, in mod constant si nu baga cat trebuie. Cand urca cu 1 mm peste linia de mijloc, baga bine. O fi termostatul de 82 grade si nu stiu eu.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 23.12.2015, ora 10:44:06
Am luat toata puntea spate, sa nu-mi mai bat capul. Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 21.12.2015, ora 15:49:08
Da, de la grupul spate este zgomotul. Nu știu când o sa mai am timp să-l repar și pe ala...
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 20.12.2015, ora 14:30:31
Fain arata caloriferul ala. Emoticon Acum baga caldura, aproape suficient.

Intre timp a aparut un zgomot metalic (doar in mers, mai ales cand e intr-a 3-a in frana de motor), de zici ca se rupe ceva in ea, parca ar agata planetarele, parca s-ar rupe ambreiajul, parca diferentialul spate, e de neidentificat pentru mine. Parca sunt cu tractorul rupt prin oras, asa se uita lumea dupa mine. Si ii dau, poate crapa si elucidez misterul zgomotului. Cateodata in mers, scoasa din viteza, intra in vibratii si trepidatii... La viteza mare nu zice nici pis. Este un zgomot de fier pe fier, in rotatie. mai ales la accelerare / decelerare. Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 16.12.2015, ora 16:44:00
Multumesc Stelea, Luk sa fie!
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 13.12.2015, ora 21:15:48
Multumesc de idee. La ambreiaj ce ma sfatuiesti?
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 13.12.2015, ora 18:44:54
Daca ar fi sa schimbati ambreiajul, ce marca ati cumpara: sachs, luk sau valeo?
Al meu parca da semne de oboseala. Multumesc.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 13.12.2015, ora 18:08:32
Caloriferul a stat 2 zile la murat, cu otet in el. Nu a iesit mai nimic. In asta nou intra cam tot atata lichid ca in cel original.
Acum, pe cel vechi, se vede clar ca este impartit ca apa sa circule dintr-o parte in alta si sa-si faca rolul de calorifer.


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

La cel brand new, nu se vede nicio impartire interioara ,etc. Il voi taia, azi nu am mai avut chef.

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Asta era pe langa noi:

Imagine

Am verificat si izolat tot ce se putea. Am caldura. Sa vad cand va fi mai frig.
Cel vechi se incalzeste tot, dupa maxim 1 minut. Cel nou se incalzeste doar pe tur si retur, fagurii ramanand reci (doar dupa forja incepe sa se dezmorteasca). Deci e facatura NRF, vandut de epiesa.ro.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 09.12.2015, ora 09:28:01
Multumesc mult pentru oferta, nu-mi mai bat capul cu el. Il pun la loc asa cum e (ala original). O sa izolez si toate imbinarile tubulaturii cu power tape. Scoate suficient. Asta nou e lesinat, 50% sub cel vechi.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 06.12.2015, ora 13:03:54
Salut, l-am umplut cu otet pe cel vechi, care este de cupru si l-am lasat la murat (cica acidul acetic curata tot ce tine de calcar si lasa cuprul oglinda). Intra circa 200 ml lichid si nu este infundat, apa circula perfect prin el. Voi face comparatia volumetrica cu cel nou cand fac rocada.
Zic ca NRF este facatura.
Despre dat inapoi, nu stiu daca pot, montajul facut in curte, etc. Dar o sa-l tai de curiozitate si daca e facatura, ma duc stiu eu unde si ii rup pe cei care mi l-au vandut.
Nu stiu cui sa ma adresez pe-aici prin zona pentru o lucrare profi. Tu ai fost mai norocos.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 05.12.2015, ora 15:41:49
E ultra ras-verificat tot. Da doar putina caldura. Se comporta ca un fel de calorifer, care nu ar avea tur/retur si la care doar in ture urca apa prin faguri. Cred ca e facatura. Caloriferul este NRF de la epiesa.ro.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 05.12.2015, ora 12:18:41
Am dat cateva ture de dimineata, apa sta lemn la jumatate (indicator), nu am caldura. Pun caloriferul vechi la loc zilele astea , poate face la fel. Nu gasesc nicio explicatie logica pentru fenomen. In mod clar, apa nu circula prin calorifer ci doar in bazinul acestuia (intrarea si iesirea sunt fierbinti). O sa ajung sa spun: nu cumparati produse NRF.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 04.12.2015, ora 23:59:12
N-as putea sa-ti spun care e "turul" la motorul tau,in principiu ar trebui sa vina dinspre motor,sa treaca prin calorifer si dupa aia mai departe.

Corect, iese din motor si intra in calorifer.

Daca zici ca nu baga cald deloc cred ca ar trebui sa cercetezi clapeta mai cu atentie,daca ai ambele furtune fierbinti,in mod sigur e si caloriferul la fel.

Baga calai. Initial, erau doar conductele fierbinti si bazinul caloriferului. Restul caloriferului era rece, nu circula apa prin elementi. Dupa 30 de km de forja, a inceput sa scoata un fel de caldura, altfel nu o pot numi.


Daca flux de aer este la gura de ventilatie,dar nu e cald,inseamna ca nu trece prin calorifer,ci pe langa,ceea ce se intampla din 2 motive-1-clapeta bagaboanta sau 2-nu ai burete pe langa el,si trece pe acolo,ca e mai usor.

Este flux de aer calai. Buretele este f bine pus, etanseaza. Functionarea clapetei a fost verificata vizual, cu torpedoul, mascarea din dreapta si conducta dinspre aeroterma spre calorifer scoasa.

Dar daca fluxul de aer este slab la gurile de ventilatie,posibil sa nici nu ajunga la calorifer,ci sa se piarda pe drum,pe la imbinari,intre ventilator si calorifer.

Fluxul de aer este destul de puternic. Caloriferul este etans...

[u]Sa spunem ca am montat turul de la motor pe returul caloriferului. Afecteaza in mod atat de drastic capacitatea de a da caldura (trecerea lichidului prin elementi)?
Inainte de a monta noul calorifer, am conectat circuitul de apa al motorului la pompa si l-am spalat pana a iesit curat. Nu am dopuri, depuneri... Atat vechiul cat si noul calorifer lasa apa sa curga perfect, nu sunt infundate sau obstructionate in niciun fel.
[/u]
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 04.12.2015, ora 22:48:08
1. am pus buretele.
2. nu am AC
3. Clapetele functioneaza perfect
4. Am termostat si functioneaza perfect
5. Acum este legat in serie pe retur

xxx - care este turul caloriferului de incalzire? Sper ca teava de jos - ca sa impinga aerul pe retur (banuiesc)

Demontarea/montarea au fost facute fara scoaterea bordului. Doar a ansamblului de incalzire cu totul.


Imagine

I-am pus si distantiere,


Imagine

Sa arate mai asa... :


Imagine
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: gazoaba, Razvan19, andy, alin112