Posturile utilizatorului PoToS

Raspuns la subiectul Opel ASTRA F, C20LET, V-max EVO5 la data 29.06.2015, ora 10:53:53
masina a avut 1.6 si era stock din toate punctele de vedere. acuma masina am vandut-o si mi-am luat un alt opel.. link.. http://www.fanopel.ro/Astra-G-Bertone-20-Turbo--sc_119-t_2112.html
Raspuns la subiectul Astra G, Bertone, 2.0 Turbo la data 29.06.2015, ora 10:53:41
Dupa o pauza mai lunga si cu multe regrete dupa vechea mea masina, un opel astra f...motor c20let m-am decis sa deschid un nou topic cu noua mea achizitie.

este vorba de un Opel Astra G, Coupe Bertone, Motor z20let . De cand am luat masina mi-a facut doar probleme si nervi, regret achizitia dar de acuma se spune ca asta este si trebuie dus proiectul la capat.
Am cautat sa cumpar o masina stoc, fara modificari ca sa le pot face eu dupa bunul plac. Optiuni nimic iesit din comun, geamuri el, tc+esp,abs,pilot automat, ac, piele, BC, comenzi volan...


Dupa achizitie, prima investitie a fost o toba finala , am cumparat-o fara. A urmat apoi o suspensie regabila. La scurt timp am vopsit-o integral, ceruit si toate alea, parbriz nou, pleaope, eleron..

A urmat:
Interior de piele neagra
Short shift
Abreiaj cu disc din ceramica
Montat intercooler + traseu inox
Montat 2 ventilatoare mici la ac
Inlocuit senzorii la presiune turbo, senzor la vibrochen, senzor ax came
Injectoare 470cc
Pompa benzina wallbro
blowoff
Evacuare 70 cu tot cu downpipe
turbo nou
regulator benzina manual
carcasa filtru aer diesel
Turbo OPC Z20leh
SOft eds.. PH: xxx
Cuzineti ACL RACE
admisia marita
AX came de xev
Turbo timer ( after time or after temp )


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Raspuns la subiectul Opel ASTRA F, C20LET, V-max EVO5 la data 21.08.2013, ora 08:24:54
upppppppppp
Raspuns la subiectul Opel ASTRA F, C20LET, V-max EVO5 la data 01.07.2013, ora 15:44:11
Masina este inmatriculata in Romania.
An fabricatie: 1992
Kilometraj: 100,210
Carburant: benzina
Judet: Suceava

Descriere masina:
V-MAX EVO5 with TURBO GT 28 , injectoare, axe came, blowoff, regulator benzina manual, evacuare inox 76, finala borla, jante kerscher carmona 9 J fata-spate, cauciucuri noi toate 4, suspensie sport, short shift, ceasuri presiune ulei, boost, si voltmetru, faruri lupa, stopuri gsi, bara gasi fata spate, eleron gsi, praguri rieger, grila rieger, scaune sport cu centruri FK, ambreiaj aftermarket. soft faza 5 de la V-MAX, cu map de 4 bari. frani discuri spate , fata ventilate, intercoller frontal eds


Modificari aduse masinii:
Tuning Exterior
Tuning Interior
Tuning Motor
Audio aftermarket

Descrierea modificarilor aduse masinii
WESTEGATE extern reglabil
boostcontroller manual inseriat cu westegate-ul extern
bara stabilizatoare fata + spate
oilcatchtank
pompa ulei upgrade
pompa benzina bosch 044
suruburi biele arp
injectoare bosch 470 cmc
intercooler frontal EDS metalic
blowoff HKS
kit ambreaj sachs
bujii F5DPOR bosch
regulator benzina manual
suspensie KW
evacuare inox 76" intermediara supersprint finala Borla

plus altele.....detalii la telefon
.

0741.334.963


Pret: 4000EURO
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Raspuns la subiectul Opel ASTRA F, C20LET, V-max EVO5 la data 07.06.2013, ora 16:05:10
Masina este inmatriculata in Romania.
An fabricatie: 1992
Kilometraj: 100,210
Carburant: benzina
Judet: Suceava

Descriere masina:
V-MAX EVO5 with TURBO GT 28 , injectoare, axe came, blowoff, regulator benzina manual, evacuare inox 76, finala borla, jante kerscher carmona 9 J fata-spate, cauciucuri noi toate 4, suspensie sport, short shift, ceasuri presiune ulei, boost, si voltmetru, faruri lupa, stopuri gsi, bara gasi fata spate, eleron gsi, praguri rieger, grila rieger, scaune sport cu centruri FK, ambreiaj aftermarket. soft faza 5 de la V-MAX, cu map de 4 bari. frani discuri spate , fata ventilate, intercoller frontal eds


Modificari aduse masinii:
Tuning Exterior
Tuning Interior
Tuning Motor
Audio aftermarket

Descrierea modificarilor aduse masinii
WESTEGATE extern reglabil
boostcontroller manual inseriat cu westegate-ul extern
bara stabilizatoare fata + spate
oilcatchtank
pompa ulei upgrade
pompa benzina bosch 044
suruburi biele arp
injectoare bosch 470 cmc
intercooler frontal EDS metalic
blowoff HKS
kit ambreaj sachs
bujii F5DPOR bosch
regulator benzina manual
suspensie KW
evacuare inox 76" intermediara supersprint finala Borla

plus altele.....detalii la telefon
.

0741.334.963


Pret: 4150 EURO
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine
Raspuns la subiectul Opel ASTRA F, C20LET, V-max EVO5 la data 07.06.2013, ora 16:03:28

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

copy from another post





Pe acest topic voi incerca sa pun cat mai multe poze cu masina mea in diferite stadii in care s-a aflat pe tot parcursul acestor 4 ani dar problema este ca nu prea i-am facut poze in timpul lucrarilor..doar cateva dupa si nici alea tot timpul pt ca mereu..chiar si la 1 sapt..2 sapt am schimbat cate una alta..

O mica introducere(sau istoric:P): Am achizitionat aceasta masina in urma cu 4 ani. Am gasit`o la un pret f bun pe vremea aceea pe care sa mi-l pot permite. Mi-am dorit din suflet mereu un GSI dar fondurile nu mi-au permis si am zis sa incerc ceva..sa-mi cumpar un opelik..motor mic..consum mic in care sa ingrop bani..mai exact sa mi`l fac asa cum mi-am dorit.
In timpul acestor 4 ani am reusit sa-mi "realizez visul din copilarie" transformand radical zic eu un biet opel astra f in ceea ce este acuma.
Pe parcursul acestor ani am schimbat cam tot la ce va puteti gandii ca are o masina..mai putin cele 4 usi(cu tot cu geamuri) haion..si geamul fata.
Sunt foarte multe de spus pt ca s-au intamplat f multe pe parcursul acestor ani dar tot ce am schimbat(inlocuit) pe masina a fost ori un transplant de pe diverse gsi-uri cautand mereu ceea ce era mai bun ori piese mult imbunatatite, aceste fiind mai ales pe partea de mecanica..........................................
Cei care nu stiu ce inseamna sa lucrezi la o masina, sa lasi mereu de la tine ca sa faci ceea ce-ti doresti, sa muncesti pana zici ca nu`ti mai trebuie nici bicicleta..ROG sa se abtina de la comentarii rautacioase sau inutile pt adaugare de nr de posturi.

Schimbarile care au fost mai majore la exterior au aparut atunci cand am schimbat prima bara pe fata.(in urma cu aprox 3 ani).era o copie din fibra de sticla dupa bara de gsi cu prelungirea de la rieger, tot atunci am achizitionat si pragurile care sunt tot o copie rieger(ele fiind din fibra), dupa ceva timp am modificat o grila stock..nu m-a tinut mult..am pus alta normala(stock) am pus faruri..am pus stopuri....abea anul trecut am gasit si bara pe spate..originala GSI..tot anul trecut in vara am pus si bara pe fata originala GSI..bara pe fata fiind cumparata noua. Anul acesta am schimbat eleronul de gsi..cel vechi fiind din fibra..l-am inlocuit cu unul original, prin toamna am schimbat si capota de gsi..si grila..sunt multe care sigur le omit acuma dar toate astea se intampla de 4 ani.


turbo gt 28, ex gt 30
westegate extern
blowoff HKS
boostcontroller manual
pompa bosch 044
inj 470
intercoooller frontal
axe
soft evo 5 phase 3
cutie F28 in 6 trepte
ambreiaj sport
map 4 bari
evacuare inox 76"
finala borla inox
intermediara inox supersprint

etc..
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: nino, markimark, aurelianbmg, gheorgheemil, dani142