Posturile utilizatorului Visse

Raspuns la subiectul AM NEVOIE DE AJUTOR la data 13.05.2014, ora 20:01:13
Hmm, eu cred ca o da, este la catva km de mine, la tine.... cam greu de ajuns, da vino tu la Bz si o sa vezi ca da el berea si eu fripturaEmoticon
Raspuns la subiectul AM NEVOIE DE AJUTOR la data 13.05.2014, ora 17:45:49
Friptura o dau euEmoticon
Raspuns la subiectul Sistem avertizare nivel antigel scazut la data 12.05.2014, ora 19:08:52
Atasez trei scheme fiecare schema cu desenul de la cablajul imprimat, schema cu numarul trei se afla pe masina, schemele cu numarul doi si unu sunt drivate din schema cu numarul trei, acestea avand functii mai putine decat schema cu numarul trei.
Schema numarul1 are doar functia de a anunta optic si acustic atunci cand antigelul sau lichidul ce-l supravegheaza este sub nuvelul sondei din vasul respectiv, schema cu numarul 2 are in plus fata de schema cu numarul 1 functia de a avertiza cresterea tensiunii pe baterie mai mult decat un anume prag prestabilit.
Toate aceste module pot fi facute de oricine are un minim de cunostinte de electronica, aceste module contin componente de uz larg iar pretul lor este accesibil pentru orice buzunar, deci constructia lor nu va reprezenta o povara finanaciara.
Un element de baza este un asa numit senzor care practic este un surub, de 3 sau 4 mm preferabil alama, aceste va fi pus in vasul de expansiune asa cum apare in poza cu vasul de expansiune.Atat timp cat lichidul atinge acest surub, modulul nu va face nimic, cand lichidul nu mai atinge acel surub fie si pentru 1 secunda, modulul va aprinde un led si va aparea un semnal audio, anuntand lichid scazut in vasul respectiv, de aceea este important ca acest surub sa fie situat in partea inferioara a vasului, daca este situat mai sus, exista pericolul ca atunci cand veti lua o curba cu masina si lichidul din vas sa nu mai atinga surubul si sa apara alarme false care devin enervante.
Montarea surubului se face dand o gaura in vasul in care se afla lichidul, gaura la aceeasi dimensiune cu surubul, iar pentru etansare se vor folosi saibe metalice ce au pe ele cate o garnitura de cauciuc, iar pentru o mai buna siguranta, se va baga sub saiba de pe exteriorul vasului o rasina de la Bison, care rezista la temperatura si umezeala.
Realizarea cablajului imprimat se va realiza aleagand ce varianta se va dori a fi apoi se urmaza urmatorii pasi:
Se va scoate la o imprimanta LASER nu cu cerneala, pe hartie subtire lucioasa, nu coperti, cea folosita in revistele din comert, imaginea asa cum este ea in poza, daca va uitati imaginea este in oglinda.
Se taie cablajul imprimat la dimensiunea desenului apoi se curata cu smilgher fi oxidul de pe partea placata cu cupru, apoi pe acea parte proaspat curatata se aseaza hartia cu imaginea cablajului imprimat, practic partea desenata va veni direct pe partea placata a placutei, iar peste acea hartie se mai pune inca o alta dat de la o coala curata.Se va lua un fier de calcat, sa nu radeti dar asa se face, se va seta la o temperatura pentru lana si bumbac, practic la 75% din putere si se va calca acea placa, se va calca peste hartie, apasand cu putere pe fier ( dar cu mila sa nu-l rupeti)
iar ca efectul sa fie bun, sub placuta sa puneti o bucata de lemn.Aceasta operatiune este necesara pentru a transfera de pe hartie pe partea placata cu cupru imaginea cu traseele cablajului imprimat exact asa cum este el in desen, iar acest lucru se face in acest mod, practic desenul de pe hartie este format din praf de carbune care la temperatura se topeste si se lipeste de cuprul de pe placuta.
Dupa operatiunea de calcare, se ia placuta si se pune intr-un lichean cu apa calduta si se lasa cateva ore sa se inmoaie hartia, apoi aceasta o jupuiti usor cu mana, rezultant o placuta peste care veti avea depuse traseele necesare, apoi veti coroda placa in clorura ferica, sub nici o forma acid azotic.Veti gauri placuta cu burghiu de 1mm apoi o veti curata de carbunele de pe traseele imprimate cu acetona, iar plantarea pieselor o veti face exact ca in schema.
Daca se doreste voi pune si asezarea pieselor pe placuta


Imagine
Sch1
Imagine
Pcb Sch1


Imagine
Sch2

Imagine
Pcb Sch2

Imagine
Sch3

Imagine
Pcb sch3

Imagine

Imagine

Imagine
Raspuns la subiectul cum montez incalzire in scaune? la data 11.05.2014, ora 23:07:31
Nu cred ca cei de la Opel pun pe aceasi motorizare mai multe tipuri de alternatoare, cand am comandat masina am ales incalzirea ranforsata si nu cea in scaune, am preferat sa am am interiorul cald mai repede decT rece dar scauned calde, la motorizarea mea erau disponibile amandoua, ar fi lipsit de logica si total ne economic sa aibe in stoc sa zicem motoare de 2000 cu mai multe tipuri de alternatoare, la motoare mai mici foarte posibil sa fie puse alternatoare mai mici.
Raspuns la subiectul cum montez incalzire in scaune? la data 11.05.2014, ora 21:42:18
Foarte posibil sa fie asa cum spui, dar la fel de posibil este sa aibe deja alternator mai mare, cred ca acest lucru depinde si de ce tip de motorizare are, colegul nostru nu a trecut si ce motor are, la Astra mea am acest tip de incalzire ranforsata, daca nu ma insel am alternator de 140Ah
Raspuns la subiectul cum montez incalzire in scaune? la data 11.05.2014, ora 19:43:10
M-am gandit ca vrea sa foloseasca butoanele masinii impreuna cu echipamentul original, daca foloseste alta instalatie, merge si asa cum ai spus, acum nu stiu cat de bine va arata cu alte butoane.Pentru Astra J stiu exista un sistem de incalzire auxiliara, asa numitul sistem de incalzire ranforsata, este un sistem de incalzire electric care baga caldura in masina in cateva minute, cred ca este mai valabil acest sistem, stiu ca cel ce a deschis topicul vrea scaune incalzite dar nu strica sa se gandeasca si la ce am spus mai sus.
Raspuns la subiectul Montare senzor vas lichid pt parbriz la data 11.05.2014, ora 07:27:41
In urma cu cativa ani, am conceput si montat pe masina ( Astra G 1.7 DTI ) un dispozitiv care ma anunta atat optic cat si audio cand nivelul de antigel scade in vasul de expansiune, acelasi dispozitiv poate supraveghea si vasul cu lichid de spalare parbriz. Dispozitivul nu interactioneaza cu electronica masinii, si nu are nevoie ca vasul de expansiune sa aibe acel senzor cu plutitor, o sa fac poze cu modificarea la vasul de expansiune iar daca exista doritori o sa pun aici schemele si desenele la cablajul imprimat.
Raspuns la subiectul cum montez incalzire in scaune? la data 11.05.2014, ora 07:18:40
Si chiar daca stie instalatia electrica si masina este precablata foarte posibil sa nu o poata face el, cel mai bine sa mearga la un service Opel, si sa vada daca acea masina se poate pune asa ceva, la Astra J este mai complicat decat la Astra G sau variante putin mai vechi
Raspuns la subiectul Soft tuning sau bower pox la data 11.05.2014, ora 07:07:28
Pe astra G de 1.7 am remap si clar s-a meritat, practic devine alta masina, pe Astra noua inca nu, astept sa treaca garantia.Remap nu o sa fac pentru putere ci pentru a elimina acel lag specific la diesel, deci clar aleg remap pentru ca practic se modifica parametri software decat power box care intr-un fel pacaleste ecu trimitand alte informatii.Posibil sa noile variante de power box sa procedeze altfel, dar chiar si asa aleg remap.
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
OPEL ASTRA H 2007 1.9 CDTI MARIANZWR Discutii Generale 2021-08-26
Opel Vectra A Sportive AtyVMZ Vectra A 2021-08-04
Modul inchidere centralizata nu functioneaza DGabriel55 Discutii Generale 2021-07-24
astra k vic Opel Astra 2021-07-08
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7215 de mesaje in 842 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: danachitei, viorerexus, dragomir, alexDZU, edy1019, florin48, cristian28, orosan, liviu1978, andr3i00, Ekabuky
Vizitatori online: 10