TUTORIAL MONTARE/DEMONTARE CARLIG PE OPEL ASTRA G HATCHBACK

Forum » Tutoriale » tutorial montare/demontare carlig pe opel astra g Hatchback
Raspunde
Autor Subiectul: tutorial montare/demontare carlig pe opel astra g Hatchback
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #1 - 04.06.2013 (19:32:18) - Ultima modificare: 00:38:51 2013.10.06
Citat

Pt ca demult doream sa montez un carlig astazi am reusit sa il ridic pe masina . Cu aceasta ocazie am dorit sa fac si un mic tutorial pt a vedea , da seama cum ar tb sa vina montat pe masina .
Pasul 1- Se scoate chederul de pe marginea portbagajului apoi bara spate complet
pasul 2- se declipseaza rama din plastic din interiorul portbagajului ceea ce vine pe spatele portbagajului
pasul 3- se demonteaza stopurile spate
pasul 4- se trage in sus/lateral de mocheta din lateralele portbagajului
pasul 5 -se identifica in marginile fiecarei parti a portbagajului cele 3 puncte unde vin gaurile care se dau pt montarea carligului (Se gauresc doar 2 (cel de sus si cel dinpre margine)
NOTA-In lonjeron sunt deja date gaurile pentru prinderea carligului doar in interior trebuiesc date cate 2 gauri pe fiecare parte
pasul 6- se dau gaurile fix in punctele care sunt insemnate din fabrica in interiorul portbagajului
pasul 7 -se monteaza carligul pt a vedea cum vine pe pozitie
pasul 8- se taie bucati mici din polistirenul existent in bara pentru a putea aveza la loc bara
pasul 9- se monteaza bara si polistirenul la loc

gaurile deja existente din lonjeron -3 gauri( in poza se vad 2 dar daca va uitati pe pozitie ve-ti vedea ca pe fiecare lonjeron sunt cate 3 gauri
Poze cu mansonul pe unde se poate trece firele de la instalatie electrica a carligului . Mansonul permite ca absolut toate firele sa treaca prin el , nu mai trebuie data gaura pentru firele carligului .
O alta varianta pentru a duce instalatia electrica in interior este scoaterea celor 2 dopuri(unul stanga, unul dreapta din laturile portbagajului . Daca se scot acele dopuri se observa ca se poate vedea sub masina , gaurile fiind deja date

Mufa de conectivitate si unde vin firele legate la intalatia masinii daca nu exista cablata din fabrica( pt poze vreau sai multumesc userului kay)
Urmeaza sa montez si intalatia electrica , dar mai am de achizitionat 2 mufe cu cate 4 pini pe mufa pentru a face treaba serioasa .
Imaginile sunt dupa astra g hatchback , NU stiu cum se prinde la caravan , dar cred ca principiul ar fi la fel .


Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine


 
gabiopel
• Moderator Senior •
Moderator
Profil gabiopel
Offline Deconectat
Posturi: 635
Locatia: Buzau
Joined: 04.06.2013
Masina: astrag
TRIMITE MESAJ PRIVAT
bvxxyyy
Mail
Raspuns #2 - 06.10.2013 (00:37:31) - Ultima modificare: 00:40:42 2013.10.06
Citat

Revenim. Astazi am facut instalatia la carligul de remorcare .
povestea la astra g pina la anul de fabricatie sta in felul urmator(semnificatia firelor de pe instalatia electrica la stopurile spate)
partea stanga
1 ceata-culoare fir NEGRU-ALBASTRU
2 semnalizare-Fir NEGRU -ALB
3 Masa-Maron
4-Marcharier ALB cu dungulita neagra(aici la acest pin sunt 2 fire din care unul pleaca catre partea dreapta)
5 Pozitie Stanga- Gri cu dungulita neagra
6 Frana -Negru-galben
poza

Imagine

Partea dreapta

1 frana-negru -galben
2 lumini pozitie-gri cu dungulita rosie
3 marcharier-Alb cu dungulita neagra
4 masa-Maron
5 semnalizare dreapta- Negru-Verde
poza

Imagine

Inca o data mentionez ca semnificatia culorilor corespunde pt astra g an fabricatie pina 2003

Priza folosita de mine este cu 13 pini . Eu am conectat de la pinul 1 la pinul 8 . De la pinul 9 si pina la pinul 13 sunt alimentari pe contact , alimentare direct baterie , masa. Atasez o poza cu semnificatia pinilor


Imagine

Imagine

Aceasta este semnificatia corecta a pinilor . Am mai vazut pe net si alte poze cu mufa de 13 pini dar asezarea pinilor este incorecta. Marcajul pinilor mai exista si pe capacul (pe interior) prizei , respectati acea semnificatie daca doriti sa legati corect si conform stasului. Poza de mai jos este incorecta

Imagine

Eu , cum am zis am legat pina la pinul 8 , pini ce mai aveam existenti in priza , mai erau pinii 9 si 13 dar momentan doar i am introdus in interiorul masinii ne fiind conectati undeva.
Inca un aspect -pt ca nu am avut mufa originala sa ma pot atasa de firele de la instalatia masinii cat si la instalatia prizei , am folosit mufe mama-tata de incalzire scaune de la renault-sunt mai mici si pot trece cu usurinta prin gaura pe unde am introdus firele , sunt fire de aceleasi dimensiuni ca cele ale instalatiei originale
Obligatoriu firele trebuiesc cositorite si lipite . Pt a se usura munca trebuie sa aveti la indemina aparat de masurat (continuitate , tensiune)

Imagine
Imagine
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #3 - 06.10.2013 (00:37:31) - Ultima modificare: 00:40:42 2013.10.06
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Vopsire Opel Vectra C 2003 2.0YDTH o-eduard Modificari optice 2018-11-01
Z17DTH Nu pornește decât cu senzorul de la axul cu came scox Aly934 Auto Diesel 2018-10-30
Astra g 1.6 16V z16xep florentyndan Auto Benzina 2018-10-22
Cod eroare și imobilizate activat Cirtiuionutbogdan Zafira B 2018-10-15
Buton sport Nathan Discutii Generale 2018-10-13
Ultimele poze din Garaj
VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7109 de mesaje in 784 de subiecte
Total membri in comunitate: 2864
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este craciuncalin
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: ALEXANDRU81, farcasmarius, ALEXANDRU1
Membri online: adisicami
Vizitatori online: 7