POMPA SUPLIMENTARA REZERVOR DIESEL

Forum » Opel Frontera A - B » Pompa suplimentara rezervor diesel
Raspunde
Autor Subiectul: Pompa suplimentara rezervor diesel
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #1 - 23.04.2014 (17:59:13)
Citat

Dupa cum presupun ca stiti, frontera B cu motorul diesel de 2.2l nu are pompa de "lift" pentru motorina montata pe rezervor, cu "trasul" motorinei se ocupa pompa de injectie, motiv pentru care este mereu suprasolicitata, iar daca apare aer / dezamorsare in instalatia de motorina, masina porneste foarte greu.

Mi-am facut rost de o pompa data jos de pe un ford k de pe rezervor si as vrea sa o montez undeva inainte de filtrul de aer pe frontera mea ... dar am niste / mai multe dileme

- o montez pe tur sau pe retur ?
- am nevoie de un presostat / releu care sa intrerupa funtionarea pompei ajutatoare dupa ce a pornit motorul sau o las sa functioneze mereu atata timp cat este pus contactul in pozitia "start"
- alte pareri supozitii legate de subiectul asta ???

 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 23.04.2014 (17:59:13)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
stelea
• Stagiul 3 •
Stagiul 3
Profil stelea
Offline Deconectat
Posturi: 348
Locatia: Targoviste
Joined: 08.08.2013
Masina: Frontera A
Motor: X22XE
TRIMITE MESAJ PRIVAT
DB-75-RAV
Mail
Raspuns #3 - 23.04.2014 (20:36:50)
Citat

De montat, se monteaza pe tur. Eu as pune o pompa de alimentare de benzina d-aia clasica de presiune mica si care n-are nevoie de releu/presostat etc.

0723.397.957; 0741.05.75.25
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #4 - 23.04.2014 (22:15:18)
Citat

ok, cand vine caldurica si incep restaurarea tractorasului o sa incerc si varianta cu montata permanent ... sa vedem ce iese.
Trebuie doar sa modific returul de la injectoare care (din fabrica) vine pe turul de alimentare in pompa. Nu inteleg de ce au gandit ei treaba asa ... dar daca montez pompa permanent pe start va trebui sa mut returul ala pe returul care merge spre rezervor pentru ca daca nu voi avea fantana arteziana in motor Emoticon
 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #5 - 24.04.2014 (00:01:58)
Citat

Mai copii, terminati cu joaca!!!
Dezamorsarea se produce cu motorul oprit, deci si cu aceasta 'pompita' oprita, deci pentru ce?!
Odata pornita, merge ceas. In mers daca s-ar dezamorsa, atunci ar fi de folos, sa zicem!
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #6 - 24.04.2014 (01:18:59)
Citat

ca sa aiba motorina cata ii trebuie. Citeam ca la varianta de USA (isuzu) cei de pe acolo isi maresc tevile/furtunele de motorina tocmai din cauza ca pompa nu e unsa destul in timpul functionarii. In plus isuzu vine din fabrica cu pompa de motorina pe rezervor, tocmai pentru a nu stresa/folosi la maxim pompa de injectie. acuma daca tot m-am hotarat sa investesc in masina de ce sa nu o imbunatatesc / ajut sa ii fie si ei mai usor? ca o pompa de rezervor costa 100 ron si nu e mare branza sa o montezi pe circuit ... timp sa fie ca stiinta si bunavointa este destula ...

ideea e ca motorina trebuie sa faca un circuit pe tur/retur (fara motorina care se arde efectiv in timpul funtionarii motorului) pentru a unge pompa, motiv pentru care (ungere) de ceva vreme imi bag si 1l de ulei 2T in motorina la 1 plin. Ce am observat ca atunci cand ii dau ulei nu mai face ca si tractorul asa de tare ... dar asta e alta discutie deja.

 
flavicx
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil flavicx
Offline Deconectat
Posturi: 230
Locatia: Alba Iulia
Joined: 13.10.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH 85kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
AB-50-BUG
Mail
Raspuns #7 - 26.04.2014 (23:25:00)
Citat

Eu tind sa ii dau dreptate lui cip ... in plus pe Isuzu (din cate stiu eu) nu s-a pus motorul de 2.2 dti.
 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #8 - 27.04.2014 (00:34:11)
Citat

Flaviu + 1 !
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #9 - 29.04.2014 (00:57:39) - Ultima modificare: 01:06:36 2014.04.29
Citat

motorul nu, dar pompa de pe motor e aceeasi - bosch vp44 - la o simpla cautare google se poate vedea cat de "piesa" este aceasta pompa si cum multa lume incearca sa o protejeze cum poate fiecare mai bine.
... acuma daca discutia e sa ma convingeti sa nu mai montez pompa suplimentara, va anunt de pe acuma ca va chinuiti degeaba, mi-a intrat in cap ideea si o sa o pun in practica.

in plus... dezamorsarea, da se produce cu motorul oprit, dar ia gandeste nene cipriane, daca ai pompa ajutatoare pe rezervor, care pompeaza motorina automat spre pompa de injectie cand pui contactul si impinge aerul de pe instalatie in rezervor, iti mai pasa de dezamorsare sau nu? atat de greu o fi sa recunoastem ca fronterele astea au si ele lacunele si problemele lor ... si ca pana la urma sunt niste masini la care e loc de muuuuuuulte imbunatatiri? ... nu mai departe de faza FOARTE STUPIDA in care returul de pe injectoare vine pe turul de alimentare, in loc sa mearga pe retur ...

lectura despre pompa ... merge si cu google translate ca e in engleza. la un moment dat sunt explicate clar problemele cauzate la modelele fara pompa de transfer pe rezervor.

***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK***

lectura despre cum sa iti cresti durata de viata la pompa

***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK***

pompe refacute de baieti pe care le au la vanzare, inclusiv acele pompe ajutatoare pe rezervor

***TREBUIE SA VA AUTENTIFICATI PENTRU A ACCESA ACEST LINK***
 
rolland
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 7
Locatia: Tirgu Mures
Joined: 02.03.2014
TRIMITE MESAJ PRIVAT
MS-10-TGW
Yahoo MessengerMail
Raspuns #10 - 30.04.2014 (15:14:31)
Citat

Este o idee buna cu pompa suplimentara in rezervor. Problema care se pune este sa nu avem presiune mai mare de 1 bar-1.5 bari . Pt asta eu cred ca ar fii binevenit un regulator de presiune cu un control al presiunii suplimentar electronic in caz ca cedeaza prima . Totodata cred ca sistemul se poate face cu o pompa de benzina montat in sorb. Sau o pompa de amorsare de diesel de la BMW. Cea ce nu se stie ca in cazul de fata pompita acesta, nu numai la pornirea la rece o ajuta (pt ca amorseaza sistemul) ci si in timpul mersului ar ajuta. De ce ? Cred eu , nimic mai simplu pt ca de obicei unde se dezamorseaza chiar daca putin, acolo trage si aer fals . Iar motorina cu bule Emoticon nu face deloc bine (ungere proasta ) Personal am testat cu furtun transparent un sistem aproape perfect etans unde la o accelerare mai mare se vedeau bulele de aer. De ce spun aproape etans? Pt ca la testul de presiune sistemul de alimentare era ok iar cand porneam masina normal la 3000 de ture se vedea aer ca un fel de spuma pe circuit. In alta ordine de ideei nu toata lumea sta sa verifice daca se dezamorseaza sistemul, si de cele mai multe ori necazurile se observa iarna cand in functie de cat de etans e sistemul pot sa-ti faci praf pompa. Ramine de vazut daca cineva se risca chiar daca isi poate strica pompa.
 
relumirel
• Incepator •
Incepator
Offline Deconectat
Posturi: 1
Locatia: Bucuresti
Joined: 01.08.2017
TRIMITE MESAJ PRIVAT
Y-337-TTU
Mail
Raspuns #11 - 02.08.2017 (12:15:54)
Citat

Buna ziua ...am si eu o problemă cu frontera mea 2.2 dti din 2000...
Sa o iau cu începutul....am cumparat-o acum o lună si de cateva zile nu mai pornește...de fapt la început pornea si se oprea după aproximativ 3-4 min...acum nu mai porneste deloc...am pus testerul pe ea si a dat o eroare p1651...mecanicul mi-a zis ca este calculatorul de la injectie...am dat calculatorul jos, l-am dus la reparat...l-am pus la loc si tot nu porneste...aceeasi eroare...DACA EXISTA CINEVA CARE S-A MAI INTANLIT CU ASA CEVA sau ȘTIE CE ESTE DE FACUT ÎI MULȚUMESC ANTICIPAT...
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #12 - 02.08.2017 (12:15:54)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Vopsire Opel Vectra C 2003 2.0YDTH o-eduard Modificari optice 2018-11-01
Z17DTH Nu pornește decât cu senzorul de la axul cu came scox Aly934 Auto Diesel 2018-10-30
Astra g 1.6 16V z16xep florentyndan Auto Benzina 2018-10-22
Cod eroare și imobilizate activat Cirtiuionutbogdan Zafira B 2018-10-15
Buton sport Nathan Discutii Generale 2018-10-13
Ultimele poze din Garaj
VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7109 de mesaje in 784 de subiecte
Total membri in comunitate: 2864
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este craciuncalin
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: marryan20, sandussandu, geoca2005
Vizitatori online: 7