Posturile utilizatorului 77BBA

Raspuns la subiectul Opel Frontera Fest 2015 la data 04.07.2015, ora 23:02:02
deci hai cu galagia ... si eu ...

din cauza plodului, care este extrem de mic si extrem de galagios, cu parere de rau, va anunt ca anul acesta nu va voi onora cu prezenta la intalnire, nici macar in acea seara in care tot insista Cip. Imi pare rau, mai ales ca acum am si eu 4x4 reparat si functional + gume de teren cat de cat, dar din pacate nu pot pleca de acasa... cei care au avut copii mici stiu cum e, nu prea imi vine sa las sotia singura cu copilul si eu sa plec la distractie.

in schimb astept cu interes poze, povestiri, filmulete de la intalnire si CEL MAI IMPORTANT: va doresc tuturor distractie placuta si voie buna asa cum a fost mereu la Fest!
PS: daca se fac autocolante vreau si eu unul ... chiar daca nu particip, as vrea sa il lipesc pe masina langa cel de anul trecut (daca imi dati voie evident :P)! Cine le va face primeste adreasa de livrare pe prv + o sa platesc transport si tot ce mai trebuie.
Raspuns la subiectul FanOpel FronteraB & AstraH la data 12.05.2015, ora 10:07:42
frumoasa treaba, felicitari pentru rabdare ... si pentru stiinta :P
Raspuns la subiectul fotografii OPEL FRONTERA la data 12.05.2015, ora 10:06:40
frumoase, felicitari fotografului !!!
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 05.05.2015, ora 12:07:18
Citat din mesajul lui: alextoader din 28.04.2015 11:09:34

Astazi am reusit sa schimb is eu tamponul la motor. era facut praf am inteles.
Din pacate nu am fost eu cu ea si nu am poze.
Deabia astept sa termin deseara treaba la 8 si dau o fuga sa vad cum se prezinta daca s-a rezolvat bataia in caroserie la plecare.


Pai zi asa ... ca nu l-ai schimbat tu, l-a schimbat mecanicul in service ... ca deja ma apuca invidia, cum unii reusesc sa schimbe si tampoanele de pe motor ... lasand gluma deoparte, sper sa fi fost doar ala rupt ... ca deobicei se mai slabeste unul daca e unul rupt ...

Citat din mesajul lui: costineltanasie din 29.04.2015 11:40:07

CONCLUZIA GENERALA

TOTI AVEM MASINILE VRAISTE

DAR MUNCIM LA ELE, BAGAM BANI............... SI SUNTEM FERICITI
AM SA DESCHID UN TOPIC ......... ,,AM VAZUT FRONTERIST FERICIT,,EmoticonEmoticonEmoticon:EmoticonEmoticonEmoticon


Nu stiu altii cum sunt dar eu cel mai fericit sunt cand parchez masina si ma apuc de baut o, doua, trei beri reci ... daca mai e si un gratar langa parca deja sunt campionul fericirii !!!

Si din categoria glume bune / OFFTOPIC ... ia ghici ce urmeaza sa fac in curand la Astra G 16XEP ... azi dimineata imi vine colegul de lucru care e sofer pe ea cu o poza ... cica mi-au aparut niste coduri de eroare ... o fi grav? Emoticon) Masina inca functioneaza spre marea mea surprindere :P


Imagine
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 27.04.2015, ora 11:13:23
apropo de ulei si de spalat motorul ... vineri am plecat si eu la un gratar cu pescuit si cu bere ... la vreo 150 km de timisoara ... pe drum ia ghici ce patesc: raman fara servo direct in mijlocul unor serpentine ... trag pe dreapta si sub masina totul "varuit" frumos cu ulei din caseta ... sun pe Cip sa vad daca pot merge fara lichid sa nu imi fac praf si pompa si dau talpa asa mai incetut pana la prima benzinarie, iau lichid ieftin, bag in bidon si dau cheie ... puf aveam direct dus sub masina. Spre norocul meu era spart doar un furtun care leaga 2 conducte pe caseta, mester cum sunt cu trusa de scule la mine (ca la Dacie) direct pe loc scurtez furtunul impreuna cu un prieten de chinuiala si momentan merge, dar mai am de spalat si vreo juma de litru de ulei din caseta de directie de pe masina acuma ...

concluzii:
- la Frontera e bine sa ai trusa de scule la tine (e a doua oara cand ma scoate din kko trusa aia)
- e bine sa il ai pe Cip in telefon, daca esti in dubii il suni si te calmeaza el.
- daca ramai fara servo la Frontera B sunt sanse mari sa fie crapat furtunul ala dintre conducte care vine exact pe langa butelia de vacuum.
- o sa imi largesc repertoriul de scule din trusa din masina ... poate data viitoare cand raman trebuie sa ii fac rapid distributia sau o segmentare mica pe dreapta drumului si sa fiu pregatit cu tot ce imi trebuie.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 23.04.2015, ora 11:06:39
Felicitari!!! and I mean it !!!
Raspuns la subiectul Consum Frontera la data 23.04.2015, ora 08:55:49
si eu am un prieten cu un Peugeot 1.7 dci sau cum s-o chema turbo stage 1 la peugeot (da stiu, nu radeti, cica sunt si alea masini) ... a mers pe ulei 3 luni (ulei de gatit de la selgors), pornea bine, mergea bine, alea alea ... dupa care intr-o zi nu a mai pornit deloc, dupa care: filtru schimbat, pompa data jos si curatata, injectoare infundate, date jos si curatate, facut splare motor (pistoane, cilindri, supape) cu wins si abia abia a reusit sa o porneasca pe motorina ... in alta ordine de idei si mai la subiect consumul meu dupa segmentari, reparari, reglari si curatari turbo la 2.2 dti:
10 in oras
8,5 pe exterior mers pana in 100
intre 10 si 10milioane de litri/100km peste 120 la ora (nu chiar dar undeva pe la 12l/100km pe autostrada la 120 - 140 km/h) ... toate astea cu masina goala si doar un pasager. Raman la ideea initiala: mai bine imi luam X5(lucru pe care o sa il fac cat mai curand, imediat dupa ce castig la loto) ... macar cu ala nu ma taram in depasiri ...
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 20.04.2015, ora 08:31:21
ok ... rezultatele operatiunii injurat baia de ulei: mi se pare ca nu imi mai curge atat de mult ulei sub masina ... parca nu mai face asa multa balta dimineata ... parca. Intreare: stie cineva cu ce sau cum e cel mai simplu de curatat motorul de uleiul ars care se afla in cantitati industriale pe el (la mine)? Ma gandeam sa imi iau vreo 3-4 Brake-Cleanere si sa dau pe el din toate partile ... se merita investitia? sau mai bine ma duc la spalatorie si imi fac o spalare motor? Sau mai bine iau spalatorul sub presiune si mi-l spal singur in fata portii? Sau bag niste decarburol in pompa de stropit via si ii dau asa? Este alta solutie, spray sau ceva care curata mai bine motorul pe exterior ???
Raspuns la subiectul Omega B X20XEV nu porneste la data 20.04.2015, ora 08:17:56
... da stiu ... si la mine a fost masurata in 3 service-uri si daca nu ajungeam cu masina pe platforma de la Timisoara in Ploiesti la Marius Napcori nu o mai pornea nimeni daca ma luam dupa cei din service-uri si testere care mi-au dat si in scris ca pompa e buna buna ... Acuma nu spun ca si la tine e la fel, dar in "industria" asta de service-uri auto, eu am invatat sa nu mai am incredere decat in FOARTE putini mecanici si service-uri. O cale de a verifica daca e senzorul sau pompa e sa citesti cu op-com avansul cerut si avansul realizat in momentul in care dai la automat. Trebuie sa fie maxim 6-7 grade ca sa mai porneasca. Pornitul greu poate fi si din cauza aerului in instalatia disel (trage aer pe la filtru, conducte, cap pompa, tevi catre injectoare, oringuri injectoare, furtune retur) sau de la distributie decalata (moment in care iti apare si eroarea de senzor rotatii motor, sau cel putin la motorul meu exact asa facea).
Raspuns la subiectul Frontera sport la data 19.04.2015, ora 10:09:49
urmeaza si la mine aceeasi operatiune ...
Raspuns la subiectul Omega B X20XEV nu porneste la data 19.04.2015, ora 10:04:12
a nu se cumpara acest senzor decat de la BOSCH. Sunt probleme cu alte firme, am vazut zeci de postari cu probleme pe senzor rotatii motor facut de alte firme la opel 2.0 - 2.2. In alta ordine de idei, mie cand imi dadea eroare la crankshaft senzor pe Y22dth era dusa pompa de injectie intr-un caz (pistonul de avans din ea), iar in alt caz era decalata distributia ... asa ca la Opel nu prea te poti baza pe eroarea asta.
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 18.04.2015, ora 08:51:34
trebuie desfacut din sasiu sa ramana atarnat in planetare ...
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 16.04.2015, ora 18:32:34
deci ... am inceput la ora 9, am reusit urmatoarele:
- dat jos baia mica,
- dat jos termoflot (racitor ulei) + suport filtru
... dupa care a venit distractia cu baia mare ... desfacut cele 345de mii de suruburi de pe baie ... desfacut grup fata, desfacut in 2 grup fata de la pistonul care cupleaza fata ... chinuiala, tras de baie in stanga in dreapta, ridicat/coborat masina de pe cric in 12mii de pozitii ... dupa care pe la ora 1 am ajuns la concluzia ca trebuie una din urmatoarele: dat jos caseta de directie, ori, dat jos cutia de viteze, ori desfacut suporti motor si ridicat motorul ... bagat in p...zd... masii toata baia mare, tot grupul Opel, toti inginerii din lume, ulei luat in freza, pe fata, pe ochi, pe haine, intrat si iesit din groapa de 400.000 de ori, injurat din nou, fumat 3 pachete de tigari, mai injurat o data inginerii de la Opel si voiniceste ne-am apucat sa montam la loc ...
- montant totul la loc cu garnitura schimbata doar la baia mica si la racitor, schimbat ulei, filtru de ulei, schimbat filtru de motorina (degeaba ca ala vechi era inca bun), amorsat masina, completat antigel la loc pe care il golisem pentru a putea scoate racitorul ... la 15.30 pornit masina ... merge perfect ... ulei inca nu stiu daca mai picura, o sa aflu maine dimineata.

Ramas pe lista:
- curatat admisie, egr, reglat avans, schimbat si strans suruburi la capac pompa.

Explicatii pentru reglat avansul: cand am trimis pompa in service la Cluj, mi-au trimis-o inapoi reglata cu avansul cerut pe 2.1 grade, dupa care masinii i-a crescut consumul cu 1l. In mod normal dupa multe studii de internet si telefoane pe la mesteri mecanici si colegi de forum, motorul meu 2.2 dti lucreaza optim la avans de 4.1 - 4.7 grade ... asa ca vreau sa fac o manarie si sa decalez avansul realizat de cel cerut de ecu pompa si sa vad daca imi scade consumul. Acest lucru se realizeaza prin decalarea fuliei de la pompa fata de axul cu came si vibrochen, nu e mare branza, doar ca se poate face doar mecanic 2.2-ul meu. Momentan am avans cerut 2.1, avans realizat 2.1 (bineinteles cu mici diferente in functie de turatie, incarcare, etc) ... vreau sa am avans cerut 2.1 si realizat (adica in realitate) 4.1 si sa vad ce se intampla ... dar asta in alta zi cand o fi mai multa rabdare pentru azi FOARTE multi nervi mi-am facut cu baia aia.

In concluzie, cine crede ca poate sa dea baia jos fara sa demonteze ori caseta de directie, ori cutia de viteze ... sa viseze in continuare si daca reuseste sa ma anunte si pe mine cum pnm a reusit ... ca noi 2 oameni ne-am chinuit 2 ore si nu am reusit sa o scoatem...

si niste poze ... de dimineata cand eram mai optimist Emoticon
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

dupa aia a inceput sesiunea de injuraturi, draci, laci si s-a incheiat sesiunea foto Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 15.04.2015, ora 09:22:12
maine, sper ca apuc, urmeaza: schimb ulei, filtre, garnituri baie, garnituri racitor ulei, curatat admisie, egr, schimbat suruburi capac pompa motorina si reetansat cu silicon (cel de vizitare), reglat avans, sters tone de ulei de pe motor ... ma trezesc la 7 dimineata si am toata ziua rezervata doar pentru asta ... revin cu poze ... sper Emoticon
Raspuns la subiectul Ce am facut azi la Frontera la data 14.04.2015, ora 09:45:25
e bine de stiut ca exista asa ceva si pentru Frontera. Se da pe sub mana pe undeva? Ca eu am cautat pe la piese auto si m-au trimis aia la plimbare ... sau ar fi cazul sa imi schimb magazinul de piese?
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: bobeleac, ghybanu, webmaster, stefan.covaci, Purcaroiu, Razvan98, vdcro