Posturile utilizatorului blondinul

Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 15.12.2013, ora 10:19:30
Pozitinare bucse de sustinere caroseie : doua in fata sub faruri,le vezi in arcada rotii,doua pe ambele parti ale masinii cam in dreptul balamalelor usilor fata,doua in dreptul stalpilor de sustinere usi spate,doua la baza banchetei spate(eu am decupat o gaura cat sa incapa o cheie de 17 ,cat sa pot pune suruburile cu piulite,acolo ai defapt filet in caroserie),doua ,dupa demontarea tapiseriei din portbagaj,in spatele stopurilor(acolo trebuie cheie tubulara cu articulatie,loc dificil de tinut contra). La inaltare din arcuri: amortizoare Ironman +5 cm,arcuri spate +5 cm,care sustin si greutate suplimentara.Veti ramane placut surprinsi cat de bine sta cu ele. Personal am achizitinat de-a lungul vremii diverse amortizoare si nu am fost multumit,veti vedea ca pretul nu este foarte mare in comparatie cu standardul. Intre caroserie si sasiu mai sunt doua bucse independente care la inaltare raman pe sasiu,eu personal n-am reusit sa le ridic si pe ele,ramane in studiu. Respect si spor la treaba !!!
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 14.12.2013, ora 18:29:37
Am uitat,n-am umblat la levierul de la cutie,El coboara cu cat ridici caroseria,adica nesemnificativ.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 14.12.2013, ora 18:27:39
Salut ! Frontera B - 1) Inaltare din bucsele de la caroserie : necesare un set de 10 buc de pe o masina identica sau ca in cazul meu un alt 4x4 de la care le-am potrivit, suruburi parca de 12 mm ,lungimea o stabilesti cand te hotarasti cat inalti (de preferat sa ramana rezerva-mai lungi). Se demonteaza sau se taie cu un flex suruburile masinii(oricum nu-ti mai trebuiesc),se ridica cu un cric in dreptul fiecarei bucse,cricul sa aiba intre el si caroserie o bucata de lemn,sa nu se produca deformari la ridicare. Suruburile sunt doua in fara(arcada rotii),in habitaclu sunt 6 si doua in porbagaj,pe interior in spatele stopurilor.Ridici bagi bucsa(care sa aiba obligatoriu teva pe interor),centrezi cu surubul ,nu uiti sa pui saibele si cam asta a fost. Dupa inaltare demontezi bara fata,modifici gaurile de prindere si nu-ti va mai ramane nici un spatiu. BARA VINE CA PE ORIGINAL. La bara spate demontezi doua surubele de sub ea,adaugi distantieri intre bara si suportul metalic. 2) Inaltare cu arcuri mai lungi (nu vreu sa fac reclama ),amortizoare +5 cm,fata -spate,dupa montarea arcurilor spate,reglezi barele de torsiune la inaltimea convenabila cu inlatarea spate, suportul de la bieletele antiruliu il treci deasupra basculei fata,prelungesti tablele de la bucsele bieletelor spate, reglezi inaltimea distribuitorului de frana spate,ridici 5 cm suportul de la teul de frana spate(ai rezerva la intindere). Cam atat,am dorit sa lamuresc aceasta problema. Scuze daca am deranjat pe cineva care se pricepe mai bine,daca am gresit accept comentarii. P.S. dupa inaltare ,daca-ti pare instabila-distantiere la alegere,rezultatul a fost ca am pe masina 265 70 16.

@blondinu - poti face reclama daca este in sprijinul colegilor , ai tot acceptul !
Raspuns la subiectul Frontera B & 2 X Astra G la data 11.10.2013, ora 10:42:36
Salut ! Ma bucur sa aud ca Fronterele "traiesc" cand intra pe mana unor oameni pasionati. De multe ori am fost intrebat cat ma costa intretinerea,dar cu ceva efort si ceva cunostinte tehnice (cativa prieteni,sa-l mentionam pe CIP) se pot rezolva multe din problemele aparute. Eu am interior cu piele neagra,pot sa-ti spun ca in ceea ce ma priveste sunt multumit tinand cont ca merg des la pescuit,daca as fi avut stofa ar fi fost jale. Inconveniente: iarna tine rece,vara se incinge. Felicitari !
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 30.09.2013, ora 20:55:24
Din anumite discutii cu Ciprian,a reiesit ca merg des la pescuit in Delta Dunarii.....dar pana la "mare pescar",mai este drum lung. Cat despre un eventual raid in Delta Dunarii,ar fi ceva trasee,nu le stiu nici eu prea bine,nu le-am facut in totalitate.In general m-am oprit la locurile de pescuit. 1) Tulcea Bac-Chilia Veche-padurea Letea-Caraorman-Ostrovul Tataru; 2) Tulcea-Bac Ilgani,de-a lungul Canalului Litcov...(canal lung)...nu stiu tot traseul. Tulcea-Bac Ilgani-Gorgova; 3) Mahmudia bac-pe camp spre Dunarea Veche-Canal Litcov (mal opus traseului 2) ; Ma mai gandesc pe unde-am mai cutreierat. Cazarea la cort-stuf si......TANTARI !!! Emoticon
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: robertrvl, cipi2006, Fincul, Dragos123, lorintalexandru, opelastrahcombi, MIHAICKM