Posturile utilizatorului bogdan_fronteristu'

Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 28.10.2013, ora 19:46:55
Cum soarta mi-a fost potrivnica si nu am reusit sa incarc pozele aici am facut un album pe facebook.
Link-ul este urmatorul:

Cine este curios despre traseul facut in Muntii Baiului poate intra pe link-ul de mai sus si vedea pozele.
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 27.10.2013, ora 19:36:49
mai cip! cum sa fie de la mine cand pe alte stite-uri pun poze frara prbleme? uite, in semn de protest pt ce ai zis pun niste poze dincolo.
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 27.10.2013, ora 19:29:39
puii mei. le-am incarcat corect. am asteptat o gramada sa se incarce fiecare, nu stiu care e problema. trebuie cumva taiate sau ce dracu au? ca "adaugare imagine" si "browse" nu cred ca e cineva sa nu stie sa dea... imi spune si mie careva care poate fi problema?
gata. le-am sters
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 27.10.2013, ora 19:27:43
am fost prin zona dar nu chiar cu a zis dragos. am urcat prin azuga - o urcare f frumoasa si care daca e uscat o faci cu orice cauciucuri. apoi o zona superba de gol alpin. am trecut de coborarea spre busteni continuand spre sinaia. dupa ceva peisaje superbe si vreo cativa km m-am hotarat ca e prea usor pentru o iesire de offroad. am decis Emoticon sa cobor direct spre valea doftanei pe un versant f abrupt unde drumul e denivelat, cu pietre si ff abrupt. la modul ca am coborat cativa metri cu toate rotile taras . dar se poate tine masina pe acel drumeag. apoi pe un drum frumos prin padure am iesit intr-un drum care cred ca vrea sa fie viitorul transbaiului. nu stiu pe unde a fost dragos si pe unde a urcat din valea doftanei dar pe unde am coborat eu e cam imposibil de urcat cu masinile noastre... poate stelea cu blocantii lui si simexuri dar noi...putem doar cobori. e super de coborat. pun cateva poze dar nu-s relevante, nu se vede inclinatia pantei.
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 26.10.2013, ora 00:42:20
man, pe busteni se iese (sau intra) usor, e ditamai drumul forestier, ca idee m-am intanlit cu o dacie pupuc, care nu avea nici o problema la urcare (eu coboram)- si nu era 4x4. sau tu zici spre valea doftanei ca e problema?
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 25.10.2013, ora 20:30:09
eu mai stiu trasee super in zona noastra aci. de exemplu puteam face transbaiului e un traseu mai frumos ca tabla butii. se intra ori de la azuga( e o urcare mai dificila care daca e noroi o sa aiba probleme cei fara gume ca lumea) sau busteni(urcare usoara) si se merge pe creasta muntilor baiului pana coboara traseul prin satelele alea de pe langa valea doftanei. traseu de vreo 4 ore. de mers cu masina. restul gratare , beutura, poze, etc. se poate face si invers se intra pe la valea doftanei si se coboara in azuga. asta e chiar frumos in zi senina.
ceva mai simplu e din valea doftanei traisteni se intra pe forestier se trec muntii si se iese langa babarunca.traseu de vreo 2 ore. in aceiasi zi putem da o fuga pana la cabana ciucas - drum forestier f bun dar care are o portiune superioara unde se urca f abrupt. cabana si peisajul sunt superbe in schimb.
asadar astept pareri, propuneri de date etc
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 23.10.2013, ora 12:22:57
ce poze misto am pus. cred ca-s cele mai reusite
Raspuns la subiectul frontera a, lunga, 2.2 benzina, 94 sau 96 la data 19.10.2013, ora 23:28:38
Pun si aici anuntul pe care l-am pus dincolo - am fost mustrat de unii ca l-am pus acolo...si cam au dreptate
De atunci au mai disparut faruri, stopuri, carligul, rotile,maneta de semnalozare, capacul de la rezervor, manerele si ceva plastice pe care le-a luat Stelea. mai e caroseria intreaga, planetare, grupuri, cardan etcIata anuntul fara sa-l mai modific ca mi-e sila:

salut
m-a anuntat ieri un amic care sta in Bucov - 8 km de Ploiesti ca e frontera a la poarta unui tigan care da masini la fiare vechi. am fost acolo si am cumparat urmatoarele: 2 ML-uri automate f. bune( masina nu facuse offroad dupa cum arata pe dedesupt) , 2 discuri fata cu roata din aia dintata de abs, plafoniera, ambele semnalizatoare, toate butoanele de bord cu plasticul ala dreptungiular cu tot, maneta semnalizator cu totul, toate ornamentele alea cromate de la roti, 4 placute de frana noi , 2 placute frana spate cam 90%, tampoane spate 2 buc, cateva relee, 250 lei toate. V-am descris totul ca sa va dati seama ca tiganul nu prea stie ce vinde. masina mai are cam tot pe ea in afara de ce am luat eu si chiulasa.
Toate rotile de aluminiu sau de ce sunt ele le da cu 4 mil plus rezerva care e de tabla. dar negociaza. cred ca le luati cu 3 mil. partea proasta e ca a zis ca o mai tine doar cateva zile si o duce la fiare vechi. alta parte proasta e ca nu stie sa desfaca mai nimic de pe ea deci...trebuie sa veniti singuri.
daca e cineva interesat...va dau nr lui. nu de altceva dar mi-e mila de masina aia. caroseria cel putin e impecabila.
nr tigan : 0721900585

Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 19.10.2013, ora 23:17:27
dragos vrea si niste jante de la o frontera dezmembrata de un tigan de la mine de aici. o sa incerc sa ma suc maine dimineata la ala cu o remorca sa iau rotile ca daca se mai duce dragos si scolo...nu mai plecam decat pe la 10. e anuntul in partea ailalta daca vreti. si nr tiganului de tel
Raspuns la subiectul Intalniri ad-hoc la data 19.10.2013, ora 19:57:57
La naiba ma baieti! Nu am mai intrat pe aici de ceva timp si...vad ca pierd initiative din astea misto. Din pacate am intrat abia acum, in urma unei discutii cu Stelea.
Asadar, Tabla Butii e traseu f frumos mai ales daca e senin. Se poate ajunge acolo fara nici un fel de problema dinspre Slon, Cerasu - o sa vedeti cielo, logan, forduri fiesta si alte chestii din astea urcand pe acolo. mai e varianta care e mai intersanta si mai frumoasa ca peisaje - tot usoara de pe baraj de la Maneciu.
a treia si preferata mea e dinspre Cheia, prin Valea Stanii si pasul Boncuta dar e urcare acolo care, daca e noroi s-ar putea sa puna cateva probleme (care pot fi rezolvate cu un troliu - al meu de ex) unor masini cu anvelope de strada . Odata ajunsi in creasta e un traseu gen ala de la frontera fest dar mai scurt. daca va fi senin o sa fie mai frumos ca acolo. Intoarcerea, ar fi fost , daca veneam de sambata , pe un traseu f frumos, din Babarunca (aproape de sacele) stanga pe un drum forestier care trece muntele si se iese in Traisteni, Valea Doftanei, Campina. dar nu cred ca avem timp maine decat daca sunteti dispusi(cel putin unii dintre voi) sa va intoarceti noaptea.
Cel mai rau imi pare ca daca intram mai devreme aveam posibilitatea sa va cazez pe toti in vila socrilor din Cheia. gratis. din pacate asta e.
Ramane pe alta data.
Ne vedem maine desi nu stiu care veniti ca nu a facut nimeni nici o lista.
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 20.09.2013, ora 10:58:02
da ma baieti a fost frumusel dar problemea mea e ca ar trebuie sa facem iesiri mai des... nu neaparat toti ca nu e posibil si nu neaparat offroad ci plimbarele din astea cum a fost festul...
eventual sa facem cum fac cei de pe club 4x4 ...adica sa anuntam cand plecam si sa ne strangem cativa. stiu ca se mai face asta din cand in cand dar prea rar parerea mea.
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 05.09.2013, ora 02:06:49
O SA BAG SI JUMA DE REZERVOR DE BENZINA CA POMPELE DE GAZ DIN ZONA AIA...SUNT CAM SLABUTE.
uruitul ala din fata e acum nasol rau , se zguduie masina de zici ca se rupe... ceva e rupt acolo
Raspuns la subiectul OPEL FRONTERA FEST 2013 la data 05.09.2013, ora 01:51:52
Citat din mesajul lui: cip077 din 31.08.2013 12:14:03

Masinile participante la Fest 2013.

ImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagineImagine

Multumesc pentru prezenta, spiritul de echipa si nu in ultimul rand pentru atmosfera superba creata!
TOATE MASINILE CU FATA SI A MEA CU SPATELE......

O zi buna tuturor.
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 23.08.2013, ora 10:10:10
Am si eu o problema chiar acuma inainte de fest...
De venit oricum vin(ca doar e Cip acolo si ma tracteaza in caz de ceva) dar ma gandesc ca poate ati mai patit careva.
Cand plec de pe loc in 4X2 si depasesc 30-40 km/h incepe un fel de bazaiala metalica puternica - se cam uita lumea de prin jur. Daca opresc si cuplez 4x4 (treapta de usor ca doar e asfalt) tace. Merg un pic cu 4x4 cuplat, apoi il decuplez. Tace, merge normal. Asta pana opresc din nou si apoi o iau de la inceput.
Trebuie sa mentionez ca imi trosnea 4x4 in treapta de greu la urcari fff abrupte si i-am bagat niste saibe distantier la MRL-uri si treapta de greu merge normal de atunci - acum 2-3 luni. Dar...acum a aparut problema asta care nu stiu daca e neaparat de la saibele alea dar e greu spre imposibil sa o ignori...
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: bobeleac, ghybanu, webmaster, stefan.covaci, Purcaroiu, Razvan98, vdcro