Posturile utilizatorului bogdan_fronteristu'

Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 17.11.2013, ora 20:07:31
Citat din mesajul lui: Andrei_vl din 16.11.2013 22:09:42

Cred ca poate fi folosit cu succes si un alt material spre exemplu un duraluminiu? Emoticon



pai am Radu si am hotarat ca imi fac piesa la un strungar din metal...orice, si fier. nu stiu.
o sa vad acum daca trebuie sa pun inaltatoare si la tampoanele de cauciuc de pe spate cum a zis kriu. asta ca sa nu fie socurile prea puternice cand da spira in spira la comprimare maxima.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 15.11.2013, ora 21:03:05
da ,e sugestiv linkul. dar nu am idee de unde sa iau material ... mai caut. credeam ca o sa fie mai usor
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 14.11.2013, ora 19:56:20
puii mei.acuma mai baga si omul degetul gresit dar era logic ca e 235 nu? s-a mai si discutat anterior tot in postul asta de diferenta dintre 245/70/16 si 235/85/16
de Andrei vad ca pe telefon e greu de dat (l-o tine prin posetaEmoticon ). voiam sa-l intreb dar acum intreb pe toata lumea sa ne scoata din impas (pe mine si Cip). stie cineva ce DISTANTIERE se potrivesc la arcurile elicoidale din spate? ca de Dacie zice Cip ca sunt prea mariEmoticon . poate merg de tico, matiz ceva?Emoticon

PS merci de interventia la admin. s-a rezolvat cu poza si nrEmoticon
cred ca din aia nu pot sa pun si poze...
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 14.11.2013, ora 17:35:38
EmoticonEmoticonEmoticonEmoticon
foarte tare asta "cu degetul in menghina".
man, eu de cate ori am fost cu "veveritele" in teren nu am sesizat deloc ca ar avea problema cu puterea. adica, se catara mai bine ca masinile mari, au iesit din noroi mai bine ca alea mari (e adevarat ca avea mud-uri). tu la ce te referi , in ce situatii ai vazut tu ca nu ar avea putere? de curiozitate. in afara de cauciucuri mai mari bineinteles.
plus de asta nu te urci cu masina unde te urci cu atv. la fel , nu te urci cu atv unde te urci cu o motocicleta de cross.asadar e "micimea" un dezavantaj pana la urma?
Raspuns la subiectul Frontera a revenit pe strada! la data 14.11.2013, ora 17:25:55
e un pic dus omul...desi pare el linistit si cerebral asa. in urma unui discutii la telefon am aflat si ca el nu are blocanti pe fata are "blocati". a ubmlat el in grup acolo, i-a scos niste sateliti ceva si in 4x4 rotile fata se invart ca si cum ar avea blocanti dar nici nu se mai vireaza... sunt blocate. sau se vireza etrem de greu. Poate nici nu ii trebuie. merge numai drept. ca sa vezi ce fac unii pentru offroad. asta da pasiune
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 13.11.2013, ora 09:39:47
asta era una din probleme. nu stiu daca trage motorasul meu cauciucuri 135/85/16. de inaltat nu trebuie sa fie dragstar sa o inalti mai mult. am vazut o gramada de samurai si jimny inaltate care nu-mi venea sa cred ce fac in teren. si alea au motoare de 1300.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 21:13:32
mie imi scrie in carte diensiunea pe care o am acum pe masina. ideea era daca nu afecteaza prea rau grupul si cam cat trebuie inaltata sa intre cauciucurile fara sa atinga. andrei a zis ca daca nu sare de bot si eu accelerez nu ar fi problema. acuma...sa vad. ma mai gandesc daca pun 85-uri sau raman cu astea
Raspuns la subiectul Frontera a revenit pe strada! la data 12.11.2013, ora 21:09:13
cum dracu 12 frate? o faci pom de craciun? suprasoliciti alternatorul ala. mai da si tu 2 la cunoscuti...
cu bani bineinteles
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 19:22:08
pai va zic eu concluziile. am descoperti ca am elicoidale pe spateEmoticon , da cip comanda de niste distantiere de care vrea el (am inteles ca de dacie) merg la el si ... bem.Emoticon
eventual facem si ceva la masina.
m-a "plesnit" si alta idee : ma gandeam sa o inalt din bara de torsiune si distantiere cum ati zis voi si (eventual) sa ii cumpar si un kit de body lift de 3 sau 4 cm. o fi ok? e o idee oricum. nu cred ca o sa fie probleme cu furtunele si alte chestii
cu dimensiunea m-am lamurit nu siu ce zice cip acolo...
oricum linkul lui andrei e pentru...oricine. sa nu zic pentru prosti. nu ai cum sa nu intelegi.
oricum in urma unei discutii cu kriu care si-a inaltat-o din bara de torsiune pe fata am hotarat ca nu o inalt mai mult de 2 max 3 cm. mai mult cica e problema
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 09:25:55
vad ca au si dimensiunile propuse de Andrei dar nu sunt singur ca nu afecteaza planetare, directie etc :

http://shop.autopneu.ro/advanced_search_result.php?search_in_description=1&extra_value_id5=403&extra_value_id1=34&extra_value_id2=59&extra_value_id4=67&extra_value_id12=&extra_value_id8=&extra_value_id9=&extra_value_id7=&extra_value_id6=

or fi reesapate? ca mi se par rezonabile ca pret

diferenta in centimentri pe INALTIME care e dintre 245/70/16 si 235/85/16. am citit eu treaba cu raportul dar nu m-am dumirit prea tare. deci concret? centimetri in plus?
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 12.11.2013, ora 08:34:02
ma baieti, m-ati cam intors. m-ati cam convins adica. cred o sa tip la cip si sa-i fac varianta mai simpla, ca inteleg ca e mai ok si nu se rigidizeaza asa tare cum citeam eu pe undeva. multumesc tuturor mai ales lui Andrei care a dat un raspuns foarte detaliat. O intrebare as mai avea: cam ce dimensiuni maxime de cauciucuri credeti voi ca ar suporta un A fara sa afecteze grupul? Eu am acum 245/70/16 AT. Am gasit pe autopneus niste cauciucuri care imi plac ca si profil : cross country INSA TURBO tot la dimensiunile pe care le am si ma batea gandul sa le iau dupa ce se "termina" astea. INSA TURBO DAKAR astea(ma rog genul asta de profil) . or face urat pe asfalt?

http://shop.autopneu.ro/advanced_search_result.php?search_in_description=1&extra_value_id5=403&extra_value_id1=35&extra_value_id2=56&extra_value_id4=67&extra_value_id12=&extra_value_id8=&extra_value_id9=&extra_value_id7=&extra_value_id6=

sau daca intra astea - tot insa turbo dakar - ce ziceti?

http://shop.autopneu.ro/advanced_search_result.php?search_in_description=1&extra_value_id5=403&extra_value_id1=37&extra_value_id2=57&extra_value_id4=67&extra_value_id12=&extra_value_id8=&extra_value_id9=&extra_value_id7=&extra_value_id6=

mie mi se par si sexy si alea fedima dar cu siguranta fac urat pe asfalt , nu?
Dragos sa intelegem ca te-a "lasat" motorul?Emoticon

PS Cip o sa te sun daca ma poti ajuta cu inaltarea.

Merci tuturor.
Raspuns la subiectul Body lift 50 mm la data 11.11.2013, ora 13:02:54
Sper sa nu ma injure lumea ca am deschis subiect nou pe tema asta.
Am citit in partea "ailalta" despre inaltare dar tot as mai vrea sa-mi fie foarte clare niste aspecte. Asadar pentru siguranta vreau sa va mai intreb una-alta.

1) Ii cumpar un bodylift cotetului si am inteles ca dupa montare, o sa apara diferenta de 5 cm intre bare si caroserie de exemplu, diferenta care, banuiesc ca se vede cam nasol. Voi ce ati pus acolo ca "distantier" sa nu se mai vada? Intrebarea e pentru cine a inaltat masina bineinteles, sau pentru cine a vazut undeva o masina inaltata. sau pentru cine are idei .

2) Din cate inteleg eu acest body lift de 5 cm nu necesita modificari suplimentare (gen prelungire furtun alimentare rezervor, furtune de frana, prinderi radiatoare samd). E adevarat?

3)Practic ridicarea este doar a caroseriei nu si a sasiului deci nu ma ajuta mai deloc prin noroaie si sleauri nu? Doar ca imi permite sa pun roti mai mari.

4)Daca montez acest body lift nu se modifica prea mult ruliul, rigiditatea si comportamentul masinii in curbe nu? Asta s-ar intampla doar in cazul in care as aplica varianta ieftina - strangerea barii de torsiune pe fata si distantiere sau springuire de arcuri pe spate. Sau alte idei "inovatoare" ca cea a lui Costinel care zicea ceva de introducerea pe spate a unor alte arcuri prin cele existente... abia atunci si-ar schimba "tinuta" de drum nu? Bine, sunt constient ca ridicandu-i centrul de greutate o sa "valseze" ceva mai mult in curbe dar sper ca nu semnificativ.
5)Tija schimbatorului va trebui neaparat prelungita sau merge si asa? Pentru operatiunea asta trebuie elevator sau se poate face si "pe roti"?
Cam asta e. Astept mistourile acuma. Sper ca Dragos sa fie pe faza...
Raspuns la subiectul rugaminte la data 11.11.2013, ora 12:42:59
saracul om...el intreaba serios si dupa ce ca nu-i raspunde nimeni, singurul care ii raspunde il ia si la misto...
Raspuns la subiectul kit ambreiaj la data 11.11.2013, ora 09:40:50
man, lasa-ma sa inteleg : mergea cu max 50km/h si era "aproape dus"? eu zic ca era mai degraba lesinat de tot...

ca idee, il intrebasem pe tiganul cu frontera aia masacrata cat vrea pe ambreiaj si a zis 70 de lei daca e bun...oricum nu cred ca meritata totusi manopera...
tot ca idee si eu am uitat sa iau electroventilatorul care la mine uruie ca dracu. si capacul de la grupul spate care la mine e lipit cu poxipol
Raspuns la subiectul HURUIT URAT ROATA DREAPTA FATA la data 11.11.2013, ora 09:36:57
daca nu ne-a placut cartea...
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: ramaco64, ValerMirita, Floryn_c90, adriangeo, Etower, Alex123, andreiststoica, lil, cosmin.ardelean, Ivanuta