Posturile utilizatorului gabiopel

Raspuns la subiectul cum sa leg oglinda electrocromata la astra g la data 04.06.2013, ora 19:12:22
Daca tot doriti plafoniera cu maplight e pacat sa nu trageti tot din mufa X1 si firele pentru alimentarea oglinzii electrocromate
Si avem
pinul 1(negru) din oglinda se leaga la pinul 40 din mufa x1
pinul 2(maron) din oglinda se leaga la masa
pinul 3 (gri) de la oglinda se leaga la firul gri de la plafoniera
pinul 4 (alb)  de la oglinda se leaga de pinul 18 care vine din mufa x1

Am sa revin cu poze , momentan nu am poze
Din cate stiu pinul 18  exista in mufa X1 - se leaga doar de el se face strap nu mai necesita introducerea pinului in mufa X1)deja exista in mufa X1 , este pinul de la manchalier
Aceasta este conectivitatea pt oglinda electrocromata .

Eram dator cu cateva poze . Atasez poze cu rezultatul final

Imagine

Raspuns la subiectul Cu,cortul/rulota la munte si la mare la data 04.06.2013, ora 19:10:26
Deschid acest topic pentru aceia dintre noi care le place sa mearga la munte/mare cu cortul sau rulota . Eu unul sunt un impatimit al excursiilor la munte cu cortul. Experienta aceasta am inceput-o anul trecut si imi doresc sa o repet ori de cate ori voi avea ocazia .
Esenta topicului este de a afla cat mai multe despre anumite locatii cu locuri de campare amenajate , cu absolut toate detaliile despre ceea ce ofera un camping(posib curent , toalete, surse de apa , etc)
Cu toate ca sunt novice in ale excursiilor cu cortul , doresc sa va prezint cateva din locatiile vizitate si ceea ce ofera zona, campingul.
Calimanesti/Caciulata -singurul camping care mai este in picioare il gasim in Caciulata , exact in spatele Hotelului lui Traian. Intrarea in camping este de 20 lei cort si masina .Campingul este curat , surse de apa nu am vazut . Exista si 2 toalete curatele , in rest zic ca este totusi un camping c am inghesuit , dar oricum iti ofera posibilitatea de a te odihni si de a beneficia de linistea de care avem nevoie.Despre zona nu cred ca mai trebuie sa zic ceva pentru ca totul este superb , campingul fiind situat in padure si la mai putin de 50m de strandul cu apa termala . Linga strand exista si posibilitatea de cazare la bungalouri , si am vazut chiar si de 3 persoane dar alte conditii nu cunosc.Ca si obiective turistice ale zonei - am vizitat Manastirea Cozia cu Parcul National Cozia , Manastirea Stanisoara .
strandul din spatele campingului Hotelul lui Traian
Manastirea Cozia

Urmatoarea locatie Transfagarasanul -
Aici , locuri de campare amenajate la Vidraru , iar la liber la Balea Lac .Nu am stat in aceste zone doar am trecut . Despre Transfagarasan nu am cuvinte -totul superb , un traseu de care nu te saturi niciodata , este o incantare sa privesti aceasta zona

Balea Cascada
Balea Lac

Urmatoarea zona Zona Siriu- buzau.
Pe drumul de la Siriu catre Brasov la doar 3 km de viaductul Gramatic pe partea stanga exista posibilitatea de a campa . Tot aici exista un mic camping cu casute -pret -40 lei.Camping amenajat pt corturi nu am vazut sa fie dar se poate campa fara nci o problema exact linga albia raului Buzau, exista un platou mare care iti ofera aceasta posibilitate. Despre zona , la fel foarte frumoasa ,
ImagineImagineImagine

Anul acesta mi am continuat calatoriile cu cortul . Traseul ales de catre mine a fost Lacul Sf. Ana , Lacul Rosu si Cheile Bicazului
Prima tinta a noastra a fost Lacul Sf. Ana.De indata ce am ajuns la campingul de la Lacul Sf. Ana , ne a intampinat un nene care ne -a rezolvat usor spunindu-ne ca intrarea in camping costa 10 lei si daca mergem cu masina catre lac ne costa 20 lei . Tinta noastra a fost campingul , asa ca am platit intrarea de 10 lei . Ne am ales un loc potrivit pentru a ne instala "casuta " noastra . Am instalat , servit masa apoi directia catre lac . Pe drum , binenteles ca am facut si o cura cu zmeura ca doar nu o lasam pe toata ursului. Drumul pe jos pina la lac a fost de aprox 15 minute(coborit) . Odata ajunsi aici uiti de toate si te relaxezi la minunatia zonei pe care a lasat-o Dumnezeu . Alt cuvant decat SUPERB nu exista - - liniste-curatenie-aer curat -relaxare totala. Binenteles ca am facut o plimbare cu barca si o baie in lac. Daca tot sunteti in zona , nu ezitati sa vizitati si mlastinile Mohos( bilet intrare 5 lei adultii/2 lei copii)- se merita mai ales pentru glumele ghidului care tot drumul 1km a fost foarte haios)
Legat de campingul de la cabana Sf. Ana - sa zicem utilat si ingrijit. cosuri de gunoi pe care le schimbau de 2 ori pe zi (dimineata si seara) , wc-urile -dimineata curatate , dar mai erau si 3 cabine de wc linga camping la o terasa unde erau contra cost 3 lei foarte curate.
Apa potabila - se putea lua doar de la o fantana ceva mai jos de camping circa 100m dar era buna numai pentru spalat si NU pentru a bea din ea. La terasa insa preturile m-au dat gata Bere 2 L- 15 lei , Cola-Fanta-14 lei , Apaminerala/plata la 2L- 5.5 lei . Mi sa parut foarte scump , poate ca si din cauza lipsei curentuli electric , in zona se merge cu un generator de curent. Deci ,cei care se duc in zona sa vina pregatiti cu apa potabila , sucuri si bauturi , in rest mancarea buna la pret 15 lei meniul zilei, 2.5 lei un mic .Pt aprovizionare se poate merge in satul Bixad(16 km) - alimentarile sunt la preturi decente- si noi de acolo ne am aprovizionat -nu si avea rostul sa caram de acasa sucuri si alte bauturi .
Seara in afara campingului si a facut aparitia si Mos Martin . Nu putea sa lipseasca .Binenteles ca am fost feriti in camping deci nu au fost probleme .Am stat aici 2 zile , apoi ne am continuat drumul catre Lacul Rosu

ImagineImagine

LACUL ROSU. Drumul de Bixad-Tusnad pina la Gheorgheni - superb . In schimb de la Gheorgheni catre Lacul Rosu drumul mai greut -peticit dar se poate circula in conditii bunicele . Odata ajunsi la Lacul Rosu am intrebat localnicii despre un loc amenajat unde am putea sa ne campam . Am obtinut urmatoarele informatii . In zona sunt doar 2 campinguri amenajate . Deci cum vii dinspre Gheorgheni catre Lacul Rosu la 4 km inainte de intrarea in localit Lacul Rosu pe partea dreapta exista un camping mare , frumos si cat de cat utilat . (aici ne am campat noi ). Undeva mai aproape de Lacul Rosu la 2-3 km , tot pe dreapta , intr-o curba mai exista o pensiune care ofera si posibilitatea de camping dar suprafata locului mi s a parut mult prea mica cu toate ca aici exista posibilitatea de dus. (20 lei camparea /zi)
Legat de campingul unde am fost noi -la intrare ne-a intampinat un nene , pe care l am intrebat cat cost sederea aici pe noapte - Ne a raspuns ca 25 de lei dar nu a zis nu si unei negocieri (fiind invatat de altii care au fost pe acolo ) . Asa ca ziua ne a costat 20 lei . Si aici am intalnit linistea dorita , pe alocuri am intalnit foisoare din lemn pentru adapost si pt a servi masa , campingul foarte curat . posibilitatea de apa potabila , cosuri de gunoi destule , 2 wc-uri(curatele). Dupa ce ne am facut casuta , am si iesit intr-o plimbare la Lacul Rosu- si aici pot spune ca frumusetea lacului nu are grad de comparatie . Merita pe deplin sa inspiri dimineata aerul curat al zonei , sigurul regret este ca parca prea au cosmetizat vanzatorii ambulanti zona dar asta este alta poveste si o dam la o parte , merita din plin zona , iti ofera linistea de care noi orasenii ducem lipsa .. Seara in camping impreuna cu cativa "vecini de casa " s-a facut si focul de tabara ( asta la indemnul proprietarului care ne a pus totul la dispozitie), vorba lui - facem focul de tabara sa aiba copii ce povesti la scoala . Si bine a facut pentru ca ne a strins pe toti in jurul lui la o discutie , un sprit , o saminta .Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut parte de manelati - era cea mai mare obsesie . -sa ascultat muzica buna si in liniste fara a deranja . A doua zi , incepuse si ploaia , se terminase 3 zile de soare si veselie . Parca ploaia a inchis zambetul de pe buzele fiecaruia. Noi macar am prins 3 zile de caldura , soare , dar vroiam macar cateva ore sa savurez si Cheile Bicazului . Asa ca nu prea am avut parte , duminica am strns "casuta" si am plecat catre Chei . Poze am facut asa scurt , am oprit pe alocuri , pentru ca am zis , ploua destul de rau . Asta este ... C- am atat despre scurta vacanta si sper ca v am putut oferi cateva informatii care sa va vina in sprijin pentru o eventuala calatorie.
Cheile Bicazului

Cheia(Prahova)
Drumul pina la Cheia foarte bun pot spune dat plin cu echipaje de Politie echipate cu radar . In fiecare sat am gasit . Aici vreau sa i multumesc midlandului meu care ma scapat de toate Zone de campat sunt foarte multe pina la intrarea in loc Cheia cu vreo 3 km pe partea st si dr dar neamenajate . Noi nu am preferat sa ne campam undeva la un camping pt ca erau foarte aglomerate si din cate am vazut locatiile un pic inghesuite , asa ca am preferat sa stam undeva intr-o poenita chiar linga raul Teleajan , cu 1 km de a intra in stat Cheia . Si aici confirm frumusetea zonei , se merita dar sa nu dai de manelati .Noi am avut noroc - nu am dat peste ei .
C am atat pentru anul acesta cu vacantele cu , cortul . Asa ca dintre cei care sunt intr-adevar pasionati de cort sau rulota sa ne expuna si noua locuri pentru a ne putea pleca deja cu lectia invatata catre acele zone. Si acum cate poze si cu zona Cheia

ImagineImagineImagine
Raspuns la subiectul weekend in imprejurimile Buzaului la data 04.06.2013, ora 19:08:14
Deschid acest topic pentru cei care inca nu au vizitat zonele frumoase din imprejurimile Buzaului . Sunt cateva obiective turistice , ce merita vizitate , unele chiar unice in Europa .
Vulcanii noroiosi - din Comuna Berca

Barajul de la Siriu si Lacul de acumulare

Lacul Vulturilor -SIRIU

Muzeul Chihlimbarului

Focul Viu- com. Lopatari!

Manastirea Ciolanu-zzona Ciolanu si Tabara de sculptura de la Magura

Zona Siriului , dupa viaductul Gramatic pe soseaua care duce catre Brasov reprezinta o aoaza de liniste pentru pasionatii cortului si a bungalourilor , Posib de campare exact pe malul raului Buzau si chiar la coada Lacului de acumulare Siriu .
C am asta ar fi spuse , sper ca acest topic sa reprezinte ceea ce este frumos in judetul Buzau . Fiecare , este rugat sa si exprime parerile . cu bune si rele despre aceste zone , pe care eu le consider minunate , adevarate oaze de relaxare.
Raspuns la subiectul Modificari facute la Opelul tau la data 04.06.2013, ora 19:07:04
Deschid acest subiect cu modificarile facute la masinile proprii pina in prezent de catre membri forumului sau pe care ni le dorim sa ni le facem in viitorul apropiat.
Deci este vorba de masina din acest topic . Pe linga dotarile din fabrica , pe parcursul timpului masina a mai suferit cateva modificari

Dotari de fabrica

Ceasuri bord albe sport VDO cu inele cromate;
Scaune Recaro
Climatronic;
Volan reglabil pe inaltime si adancime
Oglinzi electrice incalzite;

Exterior

grila bertone
faruri fond negru
Bandouri laterale crom exterior geamuri fata si spate
paravanturi fata marca HEKO
folie geamuriLillumar
jante aliaj -model sport de fabrica pe 16
pleoape faruri
bandou cromat de bertone haion
stopuri fumurii model N-joy
senzori parcare
leduri albe pozitii
led lampa spate
xenon faza scurta

Motor

Aici nu am umblat si nu am de gand , singurele upgrade-uri le am facut la
alternator -140 A
sistem de preincalzire a antigelului
husa baterie
amortizoare capota marca jom
pompa cu TC/ESP

Interior .

Aici am c am avut de treaba !

schimbat iluminatul in ceasuri cu alb si pus leduri pe toate soclurile de becuri din ceasuri care au fost lipsa
MID vectra B cu , consola CID/NAVI astra G si iluminat cu leduri smd albe
Schimbat iluminatul in alb si rosu la climatronic
CD player mp3 -Sony
Buton TC
Incalzire scaune
oglinda electrocromata
plafoniera cu maplight
suport acte de vectra b
parasolare cu lumina de vectra C
Bloc lumini iluminat in alb-rosu
Lumini ambientale fata/spate la deschiderea usilor
Lumini ambientale la minere interior deschidere usi
modul inchidere geamuri din telecomanda
cotiera piele
manson schimbator piele perforata si frana de mana
pot ochelari GM
modul follow me home
difuzoare bose fata/spate
2 chei tip briceag
geamuri electrice spate
insonorizat usile fata/spate cu aluband si pazla
torpedou refrigerat

Urmeaza

Astea le anuntam pe parcurs. Unele dintre ele vor veni in curand!
Raspuns la subiectul Cateva sfaturi in intretinerea dieselului de 2000 la data 04.06.2013, ora 19:04:47
Deschid acest subiect pentru posesorii de 2000 diesel pt a evita anumite probleme care apar . Acestea au aparut si la mine sau am vazut la multi care detin acest tip de motor.
Cu toate ca toata lumea zice ca este un motor excelent si o confirm si eu , intretinerea la acest diesel trebuie facuta cu mare minutiozitate , mai ales ca stim cu totii ca o mare problema a lui este pompa de injectie.
Nu neaparat trebuiesc luate in seama dar eu asa fac si am fost sfatuiti de oameni care merg cu acest tip de motor si au peste 400000 -500000 si nu au avut probleme cu pompe de injectie sau dezamorsare.
Curatarea rezervorul-- o sa va minunati de ceea ce gasiti acolo . Eu l am curatat si de 3 ani de la curatare nu exista gram de mizerie in el .
Filtru de motorina - recomand numai GM sau PurfluEmoticoncod-C511) -de ce zic asta pt ca fata de filtrul de motorina Mann acestea 2 filtreaza la 2 microni iar Mann la 4 microni- Lucru testat la limorom sibiu. . Eu la filtrul de motorina sunt un pic mai drastic cu el . Il schimb de 2 ori pe an indiferent ca daca fac km sau nu . Il schimb la inceputul lui noiembrie si de atunci folosesc numai motorina de iarna aditivata si o data ila sf lui Martie . Fac acest lucru pt a intra cu filtru curat in iarna si il schimb pt a elimina posibila apa adunata in vasul decantor al filtrului . Aceasta operatiune ma costa 90 lei dar am o mare frica de pompa de injectie pt a nu se strica.
Daca pe timpul ierni apar probleme la pornire verificati capacul filtrului de motorina - e posibil ca sa prinda aer pe la el si sa dispara motorina din filtru - aici recomand inlocuirea carcasei filtrului de motorina cu un filtru capsulat de ford sau WV si tot odata montarea pe tur a unei pompe de amorsare de peugeot sau dacia papuc diesel cu motor de renault(cost 35 lei) sau cel mai recomandat dintre filtrele capsulate este filtru PURFLUX cod CS499 cu dimensiunile de intrare de 10 mm si iesire de 8,5 mm
Furtunasele de retur- schimbate anual si puse noi numai de la Gates sunt ceva mai scumpe 17 lei1m dar se merita
Filtrul de aer- tinand cont ca nu fac nici 10000 de km pe an eu il suflu de cel putin 3-4 ori intre intervalele de schimb. iar la schimb vine altul curat! Acest lucru ma invatat un nene din Baia Mare care repara turbine si a spuis ca e bine sa suflam cat de des putem filtrul de aer.
Filtrul de polen - curat instalatia de climatizare de 2 ori pe an si pot spune ca am avut momente cand nu a fost nevoie sa schimb filtrul de polen odata cu celellalte consumabile.
Incercati sa schimbati toate furtunasele de vaccumuri si puneti noi siliconice daca nu sa umblat niciodata pe acolo - nu sunt scumpe 35 lei/6m pt a evita porniri greoaie sau lipsa de putere. Odata schimbate mai umblati poate peste cativa ani buni.
Curatati admisia si valva EGR daca nu sa facut niciodata acest lucru- la fel ve ti vedea namol in admisie , clapetele abia se misca inauntru. Sa nu credem ca daca se curata doar valva EGR este deajuns - gresit a avea din nou toti calutii curatati admisia o data la cel putin 50000 km .
Iarna se recomanda ca rezervorul de combustibil sa fie aproximativ jumatate si niciodata NU lasati dieselul de 2000 cu botul in sus -poate duce la dezamorsarea instalatiei de motorina.
Stiu ca pare un pic mai anevoios dar gandesc ca daca fac aceste lucruri mentin pompa de injectie in parametri buni si un motor ascultator.
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Rent a car paraschivrazvan25 Publicitate 2023-12-16
ulei cutie viteza luke57 Corsa C - Combo C 2022-10-24
scut metalic opel corsa c 1.2 luke57 Caroserie 2022-08-13
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti pronic Auto Diesel 2022-02-01
Opel Astra 2002 1.2 16V MariusTMC Auto Benzina 2021-08-27
Ultimele poze din Garaj
GL-30-FOI GL-30-FOI CV-00-VMZ CV-00-VMZ CV-00-VMZ
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte
Total membri in comunitate: 3310
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: nino, markimark, aurelianbmg, gheorgheemil, dani142