PRESIUNE TURBINA

Forum » Probleme Tehnice » Auto Diesel » presiune turbina
Raspunde
Autor Subiectul: presiune turbina
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #1 - 21.02.2014 (22:34:11)
Citat

Sa imi spuna si mie cineva daca stie: boost pressure command si boost pressure trebuie sa fie egale la turbo? (adica presiunea ceruta de ecu si presiunea realizata de turbina in realitate)

pt ca la mine cea realizata e mereu mai mica decat cea ceruta cu 0.2 - 0.3 bari ...
Ms mult.
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #2 - 21.02.2014 (22:34:11)
Citat

Aici gasesti raspunsul :


 
flavicx
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil flavicx
Offline Deconectat
Posturi: 230
Locatia: Alba Iulia
Joined: 13.10.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH 85kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
AB-50-BUG
Mail
Raspuns #3 - 21.02.2014 (23:25:28)
Citat

Ar trebui sa fie egale. La mine masurate cu OP-COM, diferenta nu e mai mare de 0,1 bar (la accelerare constanta) ... dar diferenta de care vorbesti tu nu cred ca e semnificativa ... din care stiu tu ai facut remap la motor, poate si asta influenteaza.
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #4 - 22.02.2014 (09:40:52) - Ultima modificare: 09:47:19 2014.02.22
Citat

da este remapat la mine. Diferentele sunt constante in plaja 0.2 - 0.4 bar in functie de turatia motorului. Efectiv turbina mea nu face presiune mai mare de 1.4 bari desi sunt momente cand ecu ii cere 1.8-1.9

pe exterior la 3000 ture cu 120 km/h consumul masinii este de 12-13l/100km ceea ce mi se pare fascinant de mult. tot cam pe acolo ecu imi comanda o presiune de 1.7-1.8 bar din care turbina ii da doar 1.4 -1.5.

am facut toate citirile astea si inainte de remapare. mereu turbina era in urma cererii cu 0.2-0.4 bar.

presupun intercooler spart, furtune fisurate sau turbina e pe duca. Din pacate nu am alta turbina de schimb sa probez cu aia.

pe a mea am dat-o ieri jos cu tot cu evacuare, am curatat tot pe acolo, paletele sunt intregi, westgate functioneaza - inchide si deschide, nu am joc in ax. inafara de ceva ulei in partea care sufla spre admisie pe care l-am curatat nu am gasit nimic suspect.
am verificat si vacumul care vine in ea (nu am cu ce sa il masor) dar cu motorul in relanti imi inchide complet tija.
am legat si turbina pe direct la vacum (fara electrovalva) si tot nu reusesc sa scot presiune suficienta din ea.

daca incerc sa reglez din westgate nu reusesc sa ii cresc presiunea pe care o face ?
 
flavicx
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil flavicx
Offline Deconectat
Posturi: 230
Locatia: Alba Iulia
Joined: 13.10.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH 85kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
AB-50-BUG
Mail
Raspuns #5 - 22.02.2014 (10:14:33)
Citat

Putin ulei la admisie turbina e normal. Daca zici ca ai verificat turbina ... atunci probabil e ok.

Cel mai probabil: filtru aer infundat, furtune intercooler sau intercooler spart (desi ar trebui sa se auda un suierat), coliere desfacute.

Dar totusi cum se manifesta in mers, trage mai prost, intrerupe, are lag? Te rog raspunde facand abstractie de ce spune programul de diagnoza.
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #6 - 22.02.2014 (12:53:55)
Citat

am incercat si fara filtru de aer, mi-a crescut presiunea realizata de la 1.01 bar la 1.02 bar la relanti.
in mers se comporta binisor as spune eu, e destul de vioaie are demaraj.

singura problema este ca intre 1400 si 2100 ture imi da eroare p0190 - 0b se aprinde check si intra in limp mode. eroare dispare dupa ce este oprit motorul sau in 10 - 15 km de mers cu turatie mai ridicata

mai este si intrebarea legata de consumul (anormal mi se pare mie) de 12-13 l/100km la 120 - 130 km/h. la 90km/h imi consuma 8.5

 
cip077
• Moderator Senior •
Moderator
Profil cip077
Offline Deconectat
Posturi: 820
Locatia: Aricestii Rahtivani
Joined: 05.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: 2,2 DTI, 88kw
TRIMITE MESAJ PRIVAT
PH-77-CIP
Yahoo MessengerMailWebsite
Raspuns #7 - 22.02.2014 (13:27:33) - Ultima modificare: 13:28:23 2014.02.22
Citat

Tudor, legat doar de consum, e aproape de normal. Am avut si motorul de 85 CP si acum cu cel de 88 CP, am consumul aproximativ la fel.
Dupa ce treci de 3000 rpm, implicit de 100 km/h, creste consumul simtitor.
Concret, in jur de 8% fara remorca si cu un condus relativ linistit, si 10-11% cu remorca. Dar foarte rar trec de 100 km/h.

In cealalta problema...., dupa cum am vb si la telefon, ma depaseste!

O zi buna!
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #8 - 22.02.2014 (19:21:00)
Citat

ms nene cipriane de raspuns. legat de consum nu e chiar asa. inainte sa am probleme cu pompa (dupa ce a fost reparata de marius) avem consum de 9l/100km la 120 km/h mers intins. acum am de 12. de la 12 la 9 nu e chiar nimic sau vreo mica diferenta.

in alta ordine de idei am dat jos azi intercooler, furtune din turbo spre el si din el spre admisie. verificat totul ... nimic spart, nimic rupt ... doar o groaza de ulei in capatul dinspre admisie ... (ce o mai fi insemnand si asta???)
l-am spalat cu motorina si decarburol, am scos ceva jeg din el, pus la loc totul si citit presiunea: acum imi sta FIX cu 0.2 bari cea realizata fata de cea ceruta.
am verificat si pe astra g 1.9 dti al sotiei ... la ea sta FIX 0.1 bari cea realizata fata de cea ceruta.

dupa spalaturile la intercooler mi-a scazut consumul la relantiu de la 0,8l/ora la 0,6l/ora (am mai umblat un pic si la westgate ca eram curios ce se intampla) insa consumul la viteza mare mi-a ramas ca inainte. O sa merg o vreme cu westgate-ul reglat asa sa vad ce kkt iese.

revenind la uleiul din admisie - pe capac chiuloasa in furtunul care da gazele arse am descoperit de ceva vreme ulei ... semn ca se duce acel "epurator" din capacul chiuloasa... luni o sa dezafectez acel furtun cum am facut si la astra g de 1.6 benzina. Din capac chiuloasa trag un furtun mai lung sub masina sa iasa gazele acolo si cel care intra spre turbo o sa il astup. am o presimtire ca uleiul din admisie provine din acel capac chiuloasa.

re-revenind la consum. am citit peste tot pe unde am putut gasi informatii depsre felul meu de motor si nu ar trebui sa consume mai mult de 11l/100km in conditii de trafic greu in oras si 10l/100km in conditii de autostrada (unde se circula cu 120 -130km/h) deci ceva nu e in regula la masina mea, care in oras consuma 9 si pe exterior 12 - 13 ... mai e si troncaneala aia care intra la 1400 de ture fum alb-gri, limp mode si cod eroare 0190. Nene cipriane daca mai citesti pe aici te mai rog o data, din tot sufletul, vb cu marius daca are un corp de pompa care stie el ca e bun, da-mi un bip/telefon ceva sa vedem cum as putea intra in posesia lui pentru probe.

 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #9 - 23.02.2014 (13:52:20)
Citat

deci nu stie nimeni daca presiunea comandata trebuie sa fie egala cu aia realizata ???

NIMENI ??? Are cineva un op-com si poata sa verifice pe o frontera A sau B diesel sau pe vectra, omega sau orice opel cu Y20DTH sau Y22DTH care sunt valorile la commanded boost pressure and boost pressure cu masina in relanti si cu ea turata in 2500 ture? VA ROG ???Ciprian poti tu sa faci asta cand mai treci pe la Marius pe la atelier? Ma intereseaza presiunea comandata si presiunea realizata de turbina la relanti si la 2500 ture ... PLEASEEEEEEEEE!!!!!!!! Ca daca nu o iau razna si chiar ii dau foc intr-o zi.

In alta ordine de idei STIE CINEVA CUM SE REGLEAZA WESTGATE-UL ?
 
77BBA
• Stagiul 2 •
Stagiul 2
Profil 77BBA
Offline Deconectat
Posturi: 251
Locatia: Timisoara
Joined: 07.08.2013
Masina: Frontera B
Motor: Y22DTH
TRIMITE MESAJ PRIVAT
TM-77-BBA
Mail
Raspuns #10 - 29.03.2014 (09:40:48)
Citat

scuze pentru triplu post, dar vad ca nu imi raspunde nimeni ... stie cineva cum se regleaza geometria variabila la turbina stagiu 1, cea actionata de gazele de esapament ????
 
Fan Opel
• ADS •
• GOLD MEMBER •
Stagiul 3
Reclama pe FanOpel.ro
Online Conectat
Locatia: Romania
B 000 ADS
Website
Raspuns #11 - 29.03.2014 (09:40:48)
Citat

Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor !


 

Raspunde Aboneaza-te
INFORMATII FORUM
Mesaje Recente
Dezmembrari Bordeaandrei Service Auto 2018-12-11
cum sa treci de la faruri normale la faruri cu lupa pe astra g Denees Ghid tehnic 2018-11-27
Vopsire Opel Vectra C 2003 2.0YDTH o-eduard Modificari optice 2018-11-01
Z17DTH Nu pornește decât cu senzorul de la axul cu came scox Aly934 Auto Diesel 2018-10-30
Astra g 1.6 16V z16xep florentyndan Auto Benzina 2018-10-22
Ultimele poze din Garaj
B-777-CTI B-777-CTI VN-07-FWL VN-07-FWL VN-07-FWL
UTILIZATORI ACTIVI
Forumul nostru contine 7111 de mesaje in 785 de subiecte
Total membri in comunitate: 2890
Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este dady1074
Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: astre, GELULA, RadeanuCristian, dutuvisan, Mihai_S, mytoi, ducele
Vizitatori online: 15