Autor | Subiectul: schimbare faroserie frontera A |
va salut! problema este in felul urmator: detin un opel frontera A din 1994, modelul sport in doua usi 2.0i care este folosit in majoritatea timpului pentru iesiri offroad si care saracu' are o caroserie destul de obosita cu indoituri, rugina si zgarieturi cate incap, plus infiltrari de apa pe la trapa....as vrea sa o mai folosesc asa ceva timp, dupa care sa ii schimb caroseria cu totul. as vrea sa stiu daca se merita sau sa ma apuc de petecit la asta? cat ar fi de lucru pentru o schimbare de acest gen? ce elemente trebuie mutate de pe cea veche pe cea "noua"? la ce ar trebui sa am grija cand desfac caroseria veche de pe sasiu? electrica, frane, directie, manete schimbator...din ce am inteles caroseria este prinsa in 10 locuri de sasiu?ma gandesc ca din moment ce nu are pre multa tehnologie pe ea nu ar trebui sa fie prea compliat, nu stiu, de aceea astept parerea voastra, a unora care cunosc aceasta masina mai bine si ma pot lamuri. tin sa precizez ca in momentul de fata doar ma informez, daca se merita sa fac schimbarea peste un an, doi, daca nu sa incep la vara cu reparatiile la cea existenta. adaug si o imagine in care se vede partea mai proasta a acesteia. | |
Aici gasesti raspunsul : | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
Despre reparat, numai un tinichigiu iti poate spune ce si cat. Intradevar, caroseria la sport are 10 prinderi. De obicei, acele suruburi nu se prea desfac. Daca vrei sa schimbi ceva elemente sau chiar caroseria, trebuie sa iei dupa aceeasi motorizare, adica ce ai tu este un C20NE cu foi pe spate, pentru ca altfel s-ar putea sa ai surprize de compatibilitate. Ce trebuie desfacut, este destul de simplu: legaturile dintre motor si caroserie, sasiu si caroserie. La manete nu se umbla, ele raman pe cutie. |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
am inteles, caroseria sa fie de pe alta cu aceeasi motorizare ca si a mea respectiv C20NE si nu conteaza daca difera anii de fabricatie? cand spui ca acele suruburi de prindere nu se cam desfac, te referi ca pur si simplu nu o sa le pot desface sau ca o sa se rupa?(experienta prin care am trecut cand a trbuit sa dau rezervorul jos)......cat priveste reparatia acestei caroserii si daca ar fi sa o fac tot eu am sa o repar in limita posibilitatilor, deoarece masina nu este inmatriculata, merg cu ea numai prin sat pe la tara unde nu are nimeni treaba si pe dealuri si nu as vrea sa dau bani la tinichigeri. daca ati fi voi in locul meu ce ati alege? sa o reparati sau sa o schimbati? care o sa imi dea mai mari batai de cap? | |
stelea • Stagiul 3 • Deconectat Posturi: 348 Locatia: Targoviste Joined: 08.08.2013 Masina: Frontera A Motor: X22XE TRIMITE MESAJ PRIVAT |
C20NE s-a fabricat intre 1992 si 1995 ... Da, la faptul ca unele suruburi nu se mai pot desface ma refeream. Daca sa o repari sau sa o schimb ... chiar nu te pot ajuta cu un sfat ... Depinde de ce logistica ai la dispozitie si pricepere, indiferent de ce varianta alegi. |
0723.397.957; 0741.05.75.25 |
|
salut, aceasi dilema am avut si eu 1. o caroserie daca iei tot 94 iei si tot trebuie sa faci caroseria pe ea deci oricum munca e aceeasi 2. rugina ai si in una si in cealalta 3. clar suruburile nu se desfac 4. trebuie sa ajungi la rar daca schimbi caroseria 5. un tinichigiu il platesti sa iti repare caroseria ,, noua,, si il mai platesti odata si sa ti-o inlocuiasca 6. daca nu e aceasi culoare iar rar, iar bani 7. .............. EU UNUL AM ALES SA O REPAR PE CEA VECHE ........... 8. cost aproximativ cu tot cu materiale 3.000 lei.... dar am facut-o asa cum am vrut eu .... am pus tabla groasa .... am antifonat-o iar la sfarsit i-am mai dat si o mana de vopsea cu stima | |
Citat din mesajul lui: costineltanasie din 25.01.2016 11:26:22 4. trebuie sa ajungi la rar daca schimbi caroseria Daca e aceiasi culoare nu ajungi la RAR,din cate stiu nu ai serie decat pe sasiu. | |
POLUEZ TARE SI APASAT....YMS-stoica.mdragos-0722.246.245 |
|
nu o sa se ajunga la RAR in nici un caz deoarece cum am zis si mai sus masina nu este inatriculata si cred ca oricum dupa reparatii o sa fie vopsita in alta culoare....din ce raspunsuri am primit aici cred ca am sa optez pentru repararea acesteia...nu m-as mai complica cu schimbarea caroseriei din cauza acelor suruburi care ziceti ca nu se prea desfac si plus de asta, deoarece reparatiile o sa fie facute de mine cred ca o sa fie si costurile mai mici decat cumpararea si schimbarea caroseriei. va multumesc pentru raspunsuri si ajutor! | |
Cauta si in link-ul de mai jos, poate iti este folositor ! | |
INFORMATII FORUM | ||||||||
Mesaje Recente | ||||||||
Rent a car | paraschivrazvan25 | Publicitate | 2023-12-16 | |||||
ulei cutie viteza | luke57 | Corsa C - Combo C | 2022-10-24 | |||||
scut metalic opel corsa c 1.2 | luke57 | Caroserie | 2022-08-13 | |||||
Eroare P0409 - nu se accelereaza la motor cald dupa ce a stat la relanti | pronic | Auto Diesel | 2022-02-01 | |||||
Opel Astra 2002 1.2 16V | MariusTMC | Auto Benzina | 2021-08-27 | |||||
Ultimele poze din Garaj | ||||||||
| ||||||||
UTILIZATORI ACTIVI | ||||||||
Forumul nostru contine 7220 de mesaje in 845 de subiecte Total membri in comunitate: 3310 Ultimul utilizator inregistrat pe Fan Opel Forum este Mihaela Fan Opel Romania le ureaza LA MULTI ANI urmatorilor membri: deltaic, Depanatorul, Colorgreen, Viorache75, corsa77, gheorge, virgil04, URAGAN, neramihai, aurelrma | ||||||||